Halonet-jeszcze bardziej d...a obsluga

gto...@gmail.com

Przenioslem nr z happycalla do zachwalanego halonetu i nie jest wcale lepiej.
Juz testuje przez caly maj i nie ma rewelacji. Jakosc rozmow marna nic lepiej
niz w happycallu, raczej gorzej. Dzwoniac do kraju z Anglii i Chorwacji nie
dalo sie dogadac. No moze to wina internetu w hotelach.
Ale jest duzo wiekszy problem - prezentacja nr dzwoniacego.
Nr dzwoniacy do mnie z USA w bilingu widnieje jako 48301... .
Prawidlowo winno byc 1301..... bo ameryka ma 1 prefix.
Dodatkowo nr jest obciety brak ostatnich 2 cyfr.
Na sipsimple prezentuje sie jako 301... - brak prefiksa i ostatniej cyfry.
Gdy dzwonia do mnie bezposrednio na komórkę, z tego samego nr, to prezentacja
jest prawidlowa.
Dlaczego to pisze, bo robilem zgloszenie do halonetu - powiedzieli ze u nich
jest wszystko w porzadku - tak samo odbijaja jak w happycallu.
Ale w happycallu przynajmniej prezentacja nr zawsze byla prawidlowa.
Moglem odzwonic na widoczny nr, tu nie - bledny nr i tyle !!
Jak nie znasz calego nr co do ciebie dzwonil, to mozesz tylko gdybac !!
Nie polecam debilnego halonetu - chyba wroce do happycalla, przynajmnie tam
wiem kto do mnie dzownil.
Nie zawsz to co zachwalaja jest dobre, halonet jest zly a jego obsluga debilna.
gtoni

zlotowinfo

korzystam:
- tlenofon przychodzący, korzystam i nie narzekam
- betamaxy wychodzące, nie narzekam, freevoipdeal i rebvoice

korzystałem z:

- alekontakt przychodzący/wychodzące i nie narzekałem
- hopin wychodzące, nie narzekałem
- halonet w zasadzie korzystałem, ale bardziej jako trunk do centralki
dla wewnętrznych darmowych kierunków, czyli bardzo żadko
- actio przychodzący/wychodzący dużo narzekałem

- easycall wychodzący bardzo, bardzo dużo narzekałem, istny chłam

po za tym zapraszam na http://zvoip.prv.pl

gto...@gmail.com

zlotowinfo pamietam Cie o ile dobrze kojarze z pierwszego forum Aktio,
mialem wtedy nr z "pierwszej puli Eksatela". Voip byl wtedy cos, teraz jest
szczatkowy.
> gtoni

gto...@gmail.com

Walka w halonetem nic nie dala. Po kilkakortnej wymianie mailowej z ich bok -
jest tak jak jest. Twierdza ze w bilingu przychodzacych musi byc 48 bo tak !!
A ze obcina 2 ostatnie cyfry- to wina posrednikow - oni maja dobrze ! Ciekawe dlaczego na telefonie mam 1 wiecej cyfre ?
Skad ja to znam !?
Machnolem reka na to debilne tlumaczenie, i tak do mnie na nr voip dzwoni juz
tylko 1 osoba z USA oporna technologicznie. Z innymi rozmawiam przez komunikatory. To zostal op do parkowania nr. Z niego nie dzwonie bo drogo,
lepszy Stuntcalls.

gto...@gmail.com

Dalszy ciag moich uwag do halonetu - dalej nie polecam !
Po rocznym korzystaniu i próbach dzwonienia z niego w Grecji, Izraelu,
Czarnogórze i Chorwacji - zdecydowanie nie polecam. Halonet ma chyba slaby
serwer, za granica jest trudnosc zalogowac sie do halonetu /przekroczony czas/
wyrzuca rozmowe, slaba jakosc, rwie. W tym czasie stuntcalls loguje sie bez
problemu, rozmowy duzo lepsze. Trzeba wracac do Happycalla, lepiej dac 12 zl
i miec spokoj. Zostalo mi 8 zl do wygadania - i pa, niech smrod po nim zaginie

kashmiri

Korzystam z Halonet od co najmniej 10 lat, niemal wyłącznie za granicą, głównie na numery polskie (w obie strony). ZERO problemów z jakością połączeń. Ale używam klienta sprzętowego (fritzbox), a nie softu w komórce przez hotelowe wifi.

Warto pamiętać, że tradycyjne kodeki stosowane w telefonii internetowej SIP źle tolerują utratę pakietów.

Halonet ma owszem swoje minusy: brak obsługi G.722, staroświecki, nie rozwijany interfejs, brak wielu zaawansowanych funkcji, absurdalnie wysokie ceny na niektóre kierunki, brak samoobsługowej opcji IVR.

Ale jakoś z tym żyję i jak na razie nie zamierzam zmieniać.

gto...@gmail.com

Przy takim sposobie korzystania to moze rzeczywiscie byc bez problemu-stale lacze. Ja też mam fritzboxa ale lezy juz tylko w szafie-nie uzywam w hotelach
to nie mozliwe, szkoda wozic.
Ale przypominam ze w tych samych warunkach stunt spisuje sie DUZO lepiej,
szczegolnie sprawa logowania. Logowanie Halonetu wieczorem to masakra !
Jezeli masz podpiety do sieci caly czas frtza to nie ma problemu z logowaniem,
co innego komorka gdy logujesz na chwile by porozmawiac. Wtedy tylko stunt mi
idzie bez problemu. Szkoda nerwow na Halonet !
gtoni