Re: Ciąg dalszy konwersacji z trzema lipami -- FCN

Eneuel Leszek Ciszewski

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5e3b6ba9$0$17342$6578...@news.neostrada.pl

> Nadto dookoła nic nie drożeje w wiadomej materii -- Wasze
> tłumaczenie jest kłamliwe! 2nr i operatorzy GSM nie
> narzekają na drożyznę!

Transfery internetowe są coraz tańsze -- chyba to oczywiste!

Kodek G 729 też zdrożał ujemnie:

https://pl.wikipedia.org/wiki/G.729

Początkowo G.729 obwarowany był ograniczeniami patentowymi
i z tego powodu przy zastosowaniach komercyjnych należało
wykupić licencję - właścicielem jej był The G.729 Consortium.
--> W styczniu 2017 r. patenty na ten kodek wygasły i nie są już
pobierane za niego tantiema[1].

O tym, że:
- przeciętny operator GSM utrzymuje numery przez rok w cenie 5 pln za
numer (zezwalając na wykorzystanie tychże 5 pln na rozmowy czy SMSy)
- Orange utrzymuje numery bezterminowo za 0 pln
chyba nie trzeba pisać...

2nr świadczy swe usługi bez pobierania pieniędzy, ale z ograniczeniami.

FCN chce 6,15 pln za numer miesięcznie!!! (za sam
abonament, który obejmuje zero minut na rozmowy)

Firma z Trzech Lip (FCN) -- kłamie! I tak jest z tą firmą od czasu,
gdy z nią współpracuję. Kupiłem bramki Tlenofonu (które współpracują
tylko z Tlenofonem) i stałem się wbrew swej woli klientem FCN, gdyż
Tlenofon został kupiony przez FCN...

-=-

Nie zależy mi na współpracy z FCN -- chętnie odejdę, ale żądam od FCN:
- albo odblokowania bramek VoIP (by mogły współpracować z innymi
operatorami VoIP -- choćby z easyCALL)
- albo odkupienie bramek

Poniżej skany z opakowania i instrukcji bramki:

www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon0.png <-- wspólpracuje tylko z Tlenofonem
www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon1.png <-- działa tylko z Tlenofonem
www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon2.png <-- brak abonamentu
www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon3.png <-- działa tylko z Tlenofonem