Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

No i zajrzałam :)

已查看 39 次
跳至第一个未读帖子

agnieszka...@gmail.com

未读,
2015年11月10日 10:58:562015/11/10
收件人
No to witam zacne grono po...

Obiecałam, że za rok, chyba minęły już 2 :)
Ale okazja jest zacna...
Boicie się?
Bójcie! :))

ha... ale jazda, szkoda, że IV władza miesza, bo może w końcu przejrzelibyście na oczy..., ale media walą swoje - lewaki.

Czajka :)

macso

未读,
2015年11月10日 11:55:562015/11/10
收件人

Użytkownik <agnieszka...@gmail.com>

[...]

się jeno jeden winogrok ostał
ale pozdrawiam serdecznie

macso

Tymczas

未读,
2015年11月11日 12:41:262015/11/11
收件人
On Tue, 10 Nov 2015 07:58:55 -0800 (PST),
agnieszka...@gmail.com wrote:
> Obiecałam, że za rok, chyba minęły już 2 :)

Co to jest 2 lata... jak mgnienie oka, w skali wszechswiata.
No ale... to do nastepnego mgnienia.

> Boicie się?
> Bójcie! :))

Wy wszyscy macie jakas fiksacje, na temat bania sie;>p
Rzadzi peuo - bojcie sie pisu... i przejebali wybory
Bedzie rzadzic pis- bojcie sie 'NAS(?)
Eee... nudne to.

--
Full Metal Jacket