Co sie dzieje ?

1 view

Damian

Witam!
Nie dawno sciagnolem sobie klienta setiathome z mysla pomocy,chcialem nawet
zalozyc zespol na mojej uczelni a tu prosze.
Zarejestrowalem sie na stronce amerykanskiej bo nie wiedzialem ze jest
polska, odeslali mi tego maila z kodem,sciaglem klienta i pierwsza
probke i to by bylo na tyle bo wiecej juz nie moge.Probowalem dziesiatki
razy i nic.To co to jest! Nie przynaja mi punktow, nie ma mnie w
spisie uczestnikow na polskiej stronie. I to maja byc naukowcy, oni chca
szukac zycia pozaziemskiego a nie potrafia nawet mnie znalezc i
poprawnie skonfigurowac zakichany program.

" Tak nam do wielkich rzeczy spieszno a tu pospolitosc skrzeczy ".

WON!]@interia.pl whitefrog

Spokojnie. Bez nerwów.
Trafiłeś w kiepski moment.
W centrali SETI@home mają właśnie problem z serwerami.
Wszystko pisze na ich stronce w NEWS'ach.

--
whitefrog
www.BOINC.prv.pl

NeoWar

Cześć, skończyłeś analize całej próbki ?

Użytkownik "Damian" <Dam...@op.pl> napisał w wiadomości