blad

Grey-Eye

Witam...
Pare dni temu gdy uruchomilem ponownie kumputer BOINC nie chcial sie
załadować
z nieznanych mi przyczyn zaraz jak sie wlaczył się zamykał. Odinstalowalem
go
i zainstalowałem na nowo. Wtedy ruszyło, sciagnał próbke i zaczął liczyć
kiedy doszedł do około 60% przeskoczył nagle na 100%, skonczył liczyć i
wysyłał
próbkę na server, ale ten ja odrzucał. Myślałem ze to jeden taki
przypadek, ale
z kolejną próbką stało sie tak samo. Odinstalowałem BOINC sciagłem na nowo
z servera
i zainstalowałem ponownie(w inne miejsce na dysku) i dziś w nocy znów nie
doliczył.
To informacja jaką dostaje w zakłądce mesages...

SETI@home - 2004-10-12 02:17:44 - Unrecoverable error for result
27ap04aa.5196.12304.972158.227_4 ( - exit
code -1073741819 (0xc0000005))
SETI@home - 2004-10-12 02:17:44 - Deferring communication with project for
1 minutes and 0 seconds
SETI@home - 2004-10-12 02:17:44 - Computation for result
27ap04aa.5196.12304.972158.227 finished
SETI@home - 2004-10-12 02:17:45 - Started upload of
27ap04aa.5196.12304.972158.227_4_0
SETI@home - 2004-10-12 02:18:00 - Error on file upload:
file_upload_handler: no filename; nbytes
13079.000000
SETI@home - 2004-10-12 02:18:00 - Permanently failed upload of
27ap04aa.5196.12304.972158.227_4_0
SETI@home - 2004-10-12 02:18:00 - Giving up on upload of
27ap04aa.5196.12304.972158.227_4_0: server
rejected file

Czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić ? Czemu tak sie dzieje ?
Do tego momentu co mi BOINC się nagle nie uruchomił, liczył bez problemu.
Grey-Eye

Nikodem Nijaki

Użytkownik "Grey-Eye" <grey...@o2.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić ? Czemu tak sie dzieje ?
> Do tego momentu co mi BOINC się nagle nie uruchomił, liczył bez problemu.

wejdź na grupę pl.sci.kosmos.seti, bo tej chyba nikt nie czyta
nn

---