formularz rezygnacji z sdi

krzych

Witam :)
Czy moglby mi ktos podeslac formularz rezygnacji z uslugi sdi? Ewentualnie
jakby ktos mial gotowe pismo na kompie to bym poprosil o podeslanie na
adres: kgr...@poczta.fm z gory serdecznie dziekuje
Pozdrawiam
Krzychu

januszek

krzych napisał(a):

> Czy moglby mi ktos podeslac formularz rezygnacji z uslugi sdi? Ewentualnie
> jakby ktos mial gotowe pismo na kompie to bym poprosil o podeslanie na
> adres: kgr...@poczta.fm z gory serdecznie dziekuje

Hmm... To rezygnować trzeba na jakims specjalnym formularzu? ;PPP

januszek

Seki Hope Tristan

Skladam rezygnacje z uslugi SDI. Tel: XXXXXX. Umowa nr XXXXX
Podpis

I to cale pismo jakie zglaszalem niedawno rezygnujac z SDI.

Seki | Hope | Tristan