j.bany kacap szczynukow!

Forex

Ruski kacap szczynukow robiący za rezydenta putina na Polskę wreszcie się
nauczył jak powinien wyglądać kotylion w polskich barwach narodowych!

DWA LATA TO TRWAŁO!

Ale nareszcie jest postęp, kacap ze swoją żydowską mamełe, anną
dziadzią-rojer wystąpili wreszcie z polskimi, a nie indonezyjskimi
kotylionami.

Kogo wybraliście matoły? Jeden rasowy ruski kacap ożeniony z ubecka żydówą,
drugi rasowy ryży volksdeutch wnuk SSmana, morderca Polaków.

Zasługujecie na swój los.

f.

Dariusz Laskowski

On Sat, 10 Nov 2012 12:47:49 +0100, Forex wrote:

[...]

Forex? Forex! Czy tak właśnie brzmi nick prawdziwego Polaka?! :-]

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl Ale nie każdego przecież stać na dobry system,

Jurgen

On Sun, 11 Nov 2012 10:12:05 +0100, Dariusz Laskowski <dar...@post.pl> wrote:

> On Sat, 10 Nov 2012 12:47:49 +0100, Forex wrote:
>
> [...]
>
> Forex? Forex! Czy tak właśnie brzmi nick prawdziwego Polaka?! :-]

nie wiem czy prawdziwego, ale polaczka napewno

Jurek
boli mnie czolo, mostek i ramiona