No i

gazebo

znowu przywalilo, tym razem 2018, wiesz ab, nie wiem czy zyjesz, ciagle
mam cie w swojej glowie

--
gazebo

---

abangel666

Hej! Po latach!
:)

Jesteś tu jeszcze?
ab.

gazebo

W dniu 28/04/2018 o 03:53, abangel666 pisze:
no masz, prawie mnie przestraszylas, caluski, a myslalem, ze tylko ja
jeszcze zyje

wszystko pada, az zal dupe sciska

--
gazebo

abangel666

> wszystko pada, az zal dupe sciska

ano; ze starej załogi psr/appa mam stały kontakt tylko z 2 osobami...
a jak tak się za mną stęskniłeś w sylwestrową noc - to trzeba było pisać
e-maila; przecież adresy się nie zmieniły; i ten z appa jest właściwy; i ten
ze strony netowej.

ab.

gazebo

W dniu 29/04/2018 o 02:32, abangel666 pisze:
w zasadzie to juz nie za bardzo z czasem

--
gazebo