PRZYKLEJ NA SAMOCHÓD RYBKĘ DARWINA

wolna...@gmail.com

Chętnie informuję, że są już (!) dostąpne RYBKI DARWINA - alternatywa
dla osób wierzących w
ROZUM i Człowieka.
Rybki dostępne są na Allegro : http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=11228208
Wyraźmy swój światopogląd.

Jorg

Użytkownik <wolna...@gmail.com>:

> Chętnie informuję, że są już (!) dostąpne RYBKI DARWINA [...]

Sam pomysł nie jest nowy.
Widziałem juz na samochodzie przekresloną "klasyczną" rybkę.
Chociaż ja pomysł bardziej odbieram w kategorii humoru, niz jako
manifestacja swoich poglądów.
No i zrob coś z cena...

Pozdr
Jorg

Stoova

Na grupie alt.pl.popieram.ateizm *wolna...@gmail.com* napisał(a):

Daj spokój
3,75$ + 3,75$ za przesyłkę na e-bay, dochodzi w 8 dni ze Stanów

--
Własność jest prawem chronionym Konstytucją, ale nie jest to prawo o
charakterze absolutnym. Art. 21 ust. 2 Konstytucji Rzeczypospolitej

mozyrko...@gmail.com

http://boskishop.pl/ - tutaj też można dostać :)

mozyrko...@gmail.com

http://www.rybkadarwina.pl to sklep, w którym można nabyć produkty dla ateistów, racjonalistów oraz wolnomyślicieli. Jesteśmy przekonani, że jako mniejszość powinniśmy być bardziej widoczni. Chcemy dać możliwość manifestacji naszego światopoglądu w nieofensywny sposób i z lekkim przymrużeniem oka :)

mozyrko...@gmail.com