--
Pozdrawiam - Aicha
"0 tolerancji! Może chcesz moherowy berecik aicha?"
(C) Usia at psst
www.apoe.pl - oto mój berecik ;)
> czyli zapowiedź Wielkiej Aktualizacji. Wszystko, co znalazłam w
> archiwum grupy (z ostatnich 2 lat), a nie było dotąd na stronie
> apoe.pl właśnie podesłałam Godaiemu. Jak już nastąpi godzina A, to
> proszę wszystkich których pominęłam/zapomniałam o kontakt. Aha, to, co
> było w postaci podlinkowanej, nie zostało uwzględnione.
To tam będzie parę moich! Good job! :D
--
pozdrawiam
michał
> To tam będzie parę moich!
Para nawet. Niekoniecznie mieszana ;)
> Good job! :D
Nono, tylko bez skojarzeń proszę! :D
BTW, jak tam dziewczyny w hali odjazdów? Dalej marzną?
--
Pozdrawiam - Aicha
>> To tam będzie parę moich!
> Para nawet. Niekoniecznie mieszana ;)
>> Good job! :D
> Nono, tylko bez skojarzeń proszę! :D
> BTW, jak tam dziewczyny w hali odjazdów? Dalej marzną?
Można by powiedzieć, że akcja jak stanęła, tak stoi. ;D
się nie da:)
>> BTW, jak tam dziewczyny w hali odjazdów? Dalej marzną?
>
> Można by powiedzieć, że akcja jak stanęła, tak stoi. ;D
Posuń ją zatem. Akcję.
sz.
> >>> Good job! :D
> >> Nono, tylko bez skojarzeń proszę! :D
> się nie da:)
O, cześć :) Już po przysiędze?
(jak to jeden z moich znajomych rzekł był: o jedną obietnicę za
daleko;))
> >> jak tam dziewczyny w hali odjazdów? Dalej marzną?
> > Można by powiedzieć, że akcja jak stanęła, tak stoi. ;D
Stoi na stacji lokomotywa? ;)
> Posuń ją zatem. Akcję.
Cholerka, przeczytałam "Alicję". Ale ją też by sie przydało... :)
--
Pozdrawiam - Aicha
>>>> Good job! :D
>>> Nono, tylko bez skojarzeń proszę! :D
> się nie da:)
>>> BTW, jak tam dziewczyny w hali odjazdów? Dalej marzną?
>> Można by powiedzieć, że akcja jak stanęła, tak stoi. ;D
> Posuń ją zatem. Akcję.
Akcja zaczęła się tak dawno temu, że kontekst polityczny się zmienił.
Zmiękła rura.
--
pozdrawiam
michał
Spokojnie, spokojnie, co nagle to po diable.
>
>> >> jak tam dziewczyny w hali odjazdów? Dalej marzną?
>> > Można by powiedzieć, że akcja jak stanęła, tak stoi. ;D
>
> Stoi na stacji lokomotywa? ;)
"Ciężka, ogromna i pot z niej spływa -
Tłusta oliwa.
Stoi i sapie, dyszy i dmucha,
Żar z rozgrzanego jej brzucha bucha"
Przeczytałem sobie to:
http://czasdzieci.pl/czytanki/id,338d5-julian_tuwim_lokomotywa.html
i stwierdzam, że Tuwim to niezły erotoman był.
>> Posuń ją zatem. Akcję.
>
> Cholerka, przeczytałam "Alicję". Ale ją też by sie przydało... :)
Hyhy
szauek
> > Już po przysiędze?
> > (jak to jeden z moich znajomych rzekł był: o jedną obietnicę
> > za daleko;))
> Spokojnie, spokojnie, co nagle to po diable.
:) Słusznie.
> i stwierdzam, że Tuwim to niezły erotoman był.
To tak jak w tym dowcipie o Jasiu, nauczycielce, dyrektorze i
zagadkach? :D
--
Pozdrawiam - Aicha
Wisi.
12 nowych tekstów. Za chwilę wszystkie będą dostępne, ostatnie
poprawki robię.
> Wisi.
> 12 nowych tekstów. Za chwilę wszystkie będą dostępne, ostatnie
> poprawki robię.
Ech! Nie od razu rozpoznałem swój własny tekst. Trochę czasu minęło...
:D
Ale! Co się stało z naszym wypracowanym logo "Gniazda". Miałem nawet
swój udział w tworzeniu symboli... :(
--
pozdrawiam
michał
> Ech! Nie od razu rozpoznałem swój własny tekst. Trochę czasu
> minęło... :D
Mam nadzieję, że kurz dobrze zdmuchnęłam :)
> Ale! Co się stało z naszym wypracowanym logo "Gniazda".
> Miałem nawet swój udział w tworzeniu symboli... :(
Nie płakaj. Mam gifa w archiwum. Jak chcesz, to Ci podeślę. To była
jedyna rzecz, którą umiałam skopiować ;)))
--
Pozdrawiam - Aicha
> 12 nowych tekstów. Za chwilę wszystkie będą dostępne,
> ostatnie poprawki robię.
Z wrażenia zapomniałam o kodach :/
--
Pozdrawiam - Aicha
tutaj to powinno być Blow job :P
--
Pozdro - Arcadio
To ja poproszę, od razu uzupełnię. Gdyby ktoś chciał dorzucać
brakujące kody do istniejących, to jak najbardziej też. Też. Też. Jak
najbardziej :D