dlaczego OO zapisany dokument otwiera jako BEZ TYTUŁU?

cebula

mam dokument otwieram go i zamiast jego nazwy pojawia sie Bez tytuły 1 i tak jest zawsze. Jak chce go zapisać to nie wystarczy zapisz tylko zapisz jako i zaznaczam edytowany plik potem pytanie czy potwierdzam zmiane dokumentu. Można to zmieni c. irytujące strasznie.

kj99

W dniu 21.08.2020 o 11:23, cebula pisze:
> mam dokument otwieram go i zamiast jego nazwy pojawia sie Bez tytuły 1 i tak jest zawsze. Jak chce go zapisać to nie wystarczy zapisz tylko zapisz jako i zaznaczam edytowany plik potem pytanie czy potwierdzam zmiane dokumentu. Można to zmieni c. irytujące strasznie.

Może jest to szablon i ma rozszerzenie ott? A może plik jest tylko do
odczytu?

kj99