kopiowanie calc to writer

sp5fci

Witam serdecznie

czy jest jakiś sposób aby zawartość komórek z calca skopiować do tabeli
writera, szukałem, próbowałem i efekt mam taki, że zawartość wszystkich
komórek z calca wstawia się do jednej komórki z tabeli writera

Pozdrawiam Piotr

Mirosław Zalewski

piątek, 6 stycznia 2012 22:13 wielka mądrość na czytelników
alt.pl.openoffice spłynęła, gdy tako rzekł(a) sp5fci:

> czy jest jakiś sposób aby zawartość komórek z calca skopiować do tabeli
> writera, szukałem, próbowałem i efekt mam taki, że zawartość wszystkich
> komórek z calca wstawia się do jednej komórki z tabeli writera

Można na około:
1. Kopiujesz komórki z Calca.
2. We Writerze wklejasz je *poza* tabelą, używając wklejania specjalnego
(Ctrl+Shift+V). Podczas wklejania zaznacz „Tekst niesformatowany [RTF]”.
3. Będziesz miał nową tabelę. Zaznacz tę tabelę, skopiuj jej zawartość
i wklej ją w swojej dotychczasowej tabeli.
4. Usuń niepotrzebną tabelę.

Nie jest to szczególnie wygodne i intuicyjne, ale w miarę działa.
Przypuszczam jednak, że w przypadku szczególnie skomplikowanych tabel
(z wieloma łączonymi komórkami zarówno w poziomie, jak i w pionie) będziesz
musiał ręcznie kopiować zawartość z poszczególnych komórek.
--
Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
Mirosław Zalewski

vanitasva...@gmail.com

świetne pytanie :) dzięki za założenie tego pytania, sposób z ctr+v+shift jest ok :)