Polskie znaki po imporcie z worda

Piotrek SP5FCI

Witam

mam taki zapytanie , czy można coś zrobić z takim problemem

dostaję dokument .doc. otwieram go w OO i tam gdzie powinny być polskie
znaki nie mam ich tylko krzaczki,
zasadniczo na razie radzimy sobie tak że znajdź i zamień ale szukam
sposobu żeby to było z automatu
--
Piotrek SP5FCI

lukas

Dnia 14-10-2008 o 10:55:58 Piotrek SP5FCI <sp5...@poczta.onet.pl>
napisał(a):

> dostaję dokument .doc. otwieram go w OO i tam gdzie powinny być polskie
> znaki nie mam ich tylko krzaczki,
> zasadniczo na razie radzimy sobie tak że znajdź i zamień ale szukam
> sposobu żeby to było z automatu

być może do polskich znaków użyta jest jakaś czcionka której nie masz w
systemie. Na początek może spróbuj w całym dokumencie zmienić czcionkę na
timsa, albo cos podobnego

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.com Zwijasz? - www.zwijaj.pl

Piotrek SP5FCI

lukas pisze:

> być może do polskich znaków użyta jest jakaś czcionka której nie masz w
> systemie. Na początek może spróbuj w całym dokumencie zmienić czcionkę
> na timsa, albo cos podobnego

zmieniałem , ale np nie mam ariala CE w jaki sposób mozna dodać czcionki
do OO, ale znowu jak pisze w Arialu i nie tylko to polskie znaki mam bez
problemu, problem mam tylko wtedy gdy importuje z worda

--
Piotrek SP5FCI

Grzexs

> zmieniałem , ale np nie mam ariala CE w jaki sposób mozna dodać czcionki
> do OO, ale znowu jak pisze w Arialu i nie tylko to polskie znaki mam bez
> problemu, problem mam tylko wtedy gdy importuje z worda

Spróbuj przez .rtf lub .txt nawet.

Grzexs

Piotrek SP5FCI

Grzexs pisze:
próbowałem nie idzie, a czy może być np to ze ktos w wordzie zapisał np
w arial CE a ja nie mam tej czcionki

--
Piotrek SP5FCI

lukas

Dnia 14-10-2008 o 12:23:01 Piotrek SP5FCI <sp5...@poczta.onet.pl>
napisał(a):

> ze ktos w wordzie zapisał np w arial CE a ja nie mam tej czcionki

rozumiem, ze ty worda nie masz? nie napisałes jaki system, lae jesli jest
to windows to ze strony MSO mozesz sciagnac darmowy viewer plików MSO.
Zerknij na nim czy sa polskie znaki czy nie.

Tomasz Minkiewicz

Kopnij w dupę tego kogoś, żeby przestał używać przedpotopowych protez,
a na razie dodaj sobie w systemie aliasy do fontów. Tu masz narzędzie:
http://wgl.typ.pl/help/enprog.htm .

--
Tomasz Minkiewicz <tom...@gmail.com>

Piotrek SP5FCI

lukas pisze:

> rozumiem, ze ty worda nie masz? nie napisałes jaki system, lae jesli
> jest to windows to ze strony MSO mozesz sciagnac darmowy viewer plików
> MSO. Zerknij na nim czy sa polskie znaki czy nie.

Roz³¹cznik z r¹czk¹ i z wa³kiem przed³u¿aj¹cym i os³onami zacisków

Wy³¹cznik krañcowy oœw. wnêtrza szafy

dokładnie mam coś takiego jak otwieram plik w OO , a który był napisany
w wordzie

--
Piotrek SP5FCI

Przemek M

Użytkownik "Piotrek SP5FCI" <sp5...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Roz31cznik z r1czk1 i z wa3kiem przed3u?aj1cym i os3onami zacisków
>
> Wy31cznik krancowy oow. wnetrza szafy

> dokładnie mam coś takiego jak otwieram plik w OO , a który był napisany w
> wordzie
>
> --
> Piotrek SP5FCI

Hehe uzyj funkcji "znajdz i zamien" :)

joe9...@gmail.com

Josip Bedenicec joe9...@gmail.com

Witam proszę podać wkrótce będzie na sprzedaż TAURUS Kit Zestaw czy tylko płytki do transceivera HF. Jestem bardzo zainteresowany w PCB i proszę dać mi znać, jaka jest cena za zestaw i tylko PCB. Dzięki za cynk o tym informacji.