OO 3.0 - nadruk na "zwrotne potwierdzenie odbioru"

BartekK

Jest sobie żółta karteczka z poczty p.t. "zwrotne potwierdzenie odbioru"
musiałbym na nich zadrukować swoje dane - wypisywanie kilkdziesięciu szt
ręcznie to nie przyjemność, a znów za mało by robić pieczątke na tą
okazję. Zwłaszcza że dane w nadruku będą różne.

Teoretycznie można zdefiniować taki rozmiar papieru. Teoretycznie moja
drukarka coś takiego umie wciągnąć (mieści się rozmiar w rozmiarach
obsługiwanych, np pocztówka). Ale nijak nie mogę wycelować by to
trafiało gdzie trzeba. Albo uparcie drukuje w poprzek, albo przesunięte
względem krawędzi...

Może ktoś ma/robił taką formatkę, by wszystko trafiło tam gdzie trzeba?

k-soft

On 29 Mar, 12:29, BartekK <s...@NOSPAMdrut.org> wrote:
> [...]
> względem krawędzi...
>
> Może ktoś ma/robił taką formatkę, by wszystko trafiło tam gdzie trzeba?

Witam!
Rozmiar papieru o ile pamiętam można ustalić w każdej drukarce
indywidualnie.
Faktycznie nie wykonuje się tego w opcjach drukarki ale pośrednio w
edytorze tekstu, lub arkuszu.
Jeżeli drukuje w poprzek to najprawdopodobniej np.dla opcji koperty.
Jeżeli występuje przesunięcie to wystarczy zmienić ustawienia
marginesu.
Każda drukarka ma indywidualne opcje zakresu wydruk strony.
Jedna drukuje np. od 2cm od góry, inna nie wydrukuje np. poniżej 3cm
na dole itd.
Jeżeli ustawisz jakieś parametry wydruku to powinieneś dostać
informacje czy są prawidłowe dla tej drukarki
ale bywa że informacja to jest nie do końca prawdziwa.
Zaletą w tym wypadku jest to że druki pocztowe są dobrej jakości i
opłaca się zrobić formularz do drukowania.
A w jakiej postaci wpisujesz dane do drukowania, writer,calc, pola?

Pozdrawiam
Krzysztof

BartekK

k-soft pisze:

> Rozmiar papieru o ile pamiętam można ustalić w każdej drukarce
> indywidualnie.
Zgadza się. W mojej nie da się ustawić rozmiaru "kartki pocztowej" w
poprzek (tak że kartka jest tak jak ją czytasz, bo drukarka krzyczy że
rozmiar papieru "za krótki" na długość), tylko wzdłuż (tak jakby 90'
obrócone).

> Każda drukarka ma indywidualne opcje zakresu wydruk strony.
> Jedna drukuje np. od 2cm od góry, inna nie wydrukuje np. poniżej 3cm
> na dole itd.

Moja drukuje (hardwarowo, przy rozmiarze A4) około 3-4mm od krawędzi z
góry/dołu, 2mm po bokach. Laserowa.

> Jeżeli ustawisz jakieś parametry wydruku to powinieneś dostać
> informacje czy są prawidłowe dla tej drukarki
> ale bywa że informacja to jest nie do końca prawdziwa.

Dostaję informację o nieprawidłowym rozmiarze, gdy ustawię "normalnie".
Gdy ustawię "w poprzek" (90') (w ustawieniach strony w OO!) to jest ok.

> A w jakiej postaci wpisujesz dane do drukowania, writer,calc, pola?

Writer wystarczy, mam tylko kilka wersji tego samego do wydrukowania,
razy kilkadziesiąt kartek.

k-soft

Witam!
Wysyłam e-mail na Twój adres firmowy.
Pozdrawiam!
Krzysztof

transkryp...@gmail.com

Też jestem zainteresowana tematem, czeka mnie zaadresowanie 100 potwierdzeń odbioru ma ktoś formularz albo szablon? Będę wdzięczna za wysłanie na firmowego maila: transkryp...@gmail.com

Sławek

W dniu 01.02.2013 12:35, transkryp...@gmail.com pisze:
Witam,
Gotowej formatki to chyba nie znajdziesz. Pozostaje metoda prób
i błędów. Miałem kiedyś podobny problem gdy chciałem drukować
adresy na kopertach, które miały gotowe linie i kratki na kod
pocztowy. Wydrukowałem mniej więcej na jednej kopercie, po czym
zmierzyłem sobie jakie mam przesunięcia względem linii i kratek
na kopercie, po czym dodałem lub odjąłem te przesunięcia.
Format -> Akapit -> Wcięcia i odstępy
Ewentualnie dodatkowo używałem tabulator.

Udało się znakomicie.

Ustawić możesz wszystko z dokładnością do 0,1 mm, aczkolwiek
jakie przesunięcia powstaną w związku z dokładnością samej
drukarki, to na to wpływu już raczej nie masz. U mnie
drukarka wciąga papier z dokładnością ok. 1 mm, ale to jest
do zaakceptowania.
Bez kombinowania raczej się nie uda.

Sławek

kono...@gmail.com

A czy ja też mógłbym dostać taka formatkę??

ciszew...@gmail.com

W dniu niedziela, 29 marca 2009 13:29:43 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:
Czy ja też mogę prosić o podesłanie mi tego druku?

Pozdrawiam

karin...@gmail.com

Ja też jestem chętna, jeśli się oczywiście podzielicie :)

szeliga...@gmail.com

Udało się komuś odnaleźć gotową formatkę?

krzyszt...@gmail.com

W dniu środa, 7 grudnia 2016 12:49:24 UTC użytkownik szeliga...@gmail.com napisał:
> Udało się komuś odnaleźć gotową formatkę?

konkretnie !!!! co potrzebujesz?

poprzednio k-soft

to pryawatny e-mail