sprawdzanie pisowni

MJ

Witam
Zainstalowałem nowy LibreOffice 5.1.1 pl.
Ale nie mogę ustawić sprawdzania pisowni w Calc-u.
W Writer-ze sprawdza pisownię, a w Calcu nie.
Jak kliknę sprawdź pisownię to podaje komunikat, że została sprawdzone,
natomiast w tle widać, że nie wybrał żadnych słowników do sprawdzenia.
W opcjach nie znalazłem możliwości ustawienia sprawdzania pisowni tylko
dla Calc-a , a jest ogólne sprawdzanie i tam wszystko jest ustawione na
j.polski