מעכשיו פוסטים חדשים מ-Usenet לא יופיעו ואי אפשר להירשם לתוכן מ-Usenet בקבוצות Google. התוכן שכבר פורסם עדיין יופיע.

No i co ?

2 צפיות
מעבר להודעה הראשונה שלא נקראה

michal

לא נקראה,
11 בפבר׳ 2002, 8:47:4411.2.2002
עד
Gdzie dorośli, gdzie dzieci, gdzie się wszyscy podziali ? ;-)

zdolniacha

לא נקראה,
20 בפבר׳ 2002, 9:32:2820.2.2002
עד
Dnia Thu, 14 Feb 2002 14:39:22 +0100, Robert B. <byl...@alpha.net.pl>
wrote:

>Poszli do salonu Renault ;-)

dobre!!!!!! ;PPPPPP

--
zdolny...

gucus

לא נקראה,
20 בפבר׳ 2002, 15:23:3720.2.2002
עד
On Thu, 14 Feb 2002 14:39:22 +0100, Robert B. <byl...@alpha.net.pl>
wrote:

>Poszli do salonu Renault ;-)

Ja tam nie wiem za co ci młodzi cię tak chwalą ;-)
--
Choćby piwo było z gówna nic mu w smaku nie dorówna
(c) Baza Ludzi z Mgły

obeh

לא נקראה,
22 בפבר׳ 2002, 18:42:2322.2.2002
עד
zdolniacha <bre...@wp.pl> napisał(a):

>dobre!!!!!! ;PPPPPP

A znacie coś równie dobrego, ale na kaszel ? Bo mnie szlag z
wścieklizny trafi chyba zaraz ;-)

Idę robić herbatę...

obeh

לא נקראה,
22 בפבר׳ 2002, 18:42:2322.2.2002
עד
gucus <ca...@me.gucus> napisał(a):

>Ja tam nie wiem za co ci młodzi cię tak chwalą ;-)

A ja to się tak zastanawiam czy jestem zmęczony czy jeszcze
niekoniecznie ;-))

Btw - może ktoś z was wie - ile czasu ma urząd skarbowy na
rozpatrzenie zeznania ? Nigdy mnie to zbytnio nie interesowało ale
czekam akurat na zwrot nadpłaty który mi się na urlop baaardzo przyda
:-)

obeh

לא נקראה,
22 בפבר׳ 2002, 18:42:2322.2.2002
עד
Robert B. <byl...@alpha.net.pl> napisał(a):

>Poszli do salonu Renault ;-)

A ja jutro do apteki muszę skoczyć, przypomnijcie mi.

gucus

לא נקראה,
23 בפבר׳ 2002, 16:47:3123.2.2002
עד
On Sat, 23 Feb 2002 00:42:23 +0100, obeh <mic...@konto.pl> wrote:

>A ja jutro do apteki muszę skoczyć, przypomnijcie mi.

W sumie to mogę ci teraz przypomnieć ;-)))

gucus

לא נקראה,
23 בפבר׳ 2002, 16:48:3323.2.2002
עד

>A znacie coś równie dobrego, ale na kaszel ? Bo mnie szlag z
>wścieklizny trafi chyba zaraz ;-)
>

>Idę robić herbatę...

Antygrypina w postaci spirytusu jest niezawodna ale spirytus trzeba
wcześniej przygotować ;-))

gucus

לא נקראה,
23 בפבר׳ 2002, 16:49:4923.2.2002
עד
On Sat, 23 Feb 2002 00:42:23 +0100, obeh <mic...@konto.pl> wrote:

>A ja to się tak zastanawiam czy jestem zmęczony czy jeszcze
>niekoniecznie ;-))

A co cię tak męczy ? ;-))

> [...]
>rozpatrzenie zeznania ? Nigdy mnie to zbytnio nie interesowało ale
>czekam akurat na zwrot nadpłaty który mi się na urlop baaardzo przyda

Do wakacji zdąrzą chyba że się w maju wybierasz to może być problem

.:Kaul:.

לא נקראה,
27 בפבר׳ 2002, 14:10:2127.2.2002
עד