Płytka instalacyjna - skąd pobrać

Jacek Żmichowski

Cześć

Moja płytka instalacyjna do Neostrady rozsypała się w CD-ROMIE. Nie wiecie
skąd można ściągnąć software, który był na tej płycie albo najlepiej obraz
ISO tej płyty. Mam modem Alcatel Thomson SpeedTouch 330 USB

pozdrawiam,
Jacek

Jarek Skórski

Użytkownik "Jacek Żmichowski" <jacek_zm...@wp.pl> napisał w
wiadomości news:c40o28$gnn$1...@news.mm.pl...

> Cześć
cześć

ja nie wiem

Rayden

Użytkownik "Jacek Żmichowski" <jacek_zm...@wp.pl> napisał w wiadomości

napisz do tepsy albo zadzwon moze ci podesla druga ;]
Rayden

RNAcid

Nie zważając na konsekwencje Jacek Żmichowski napisał(a):

Nie powinno być imo problemu z pobraniem takowej w najbliższym
telepunkcie - sam widziałem jak przyszła jakaś kobieta mówiąc, że dostała
płytkę do Win 98/Me/2000/XP a ona ma NT 4.0 i potrzebuje innej płyty - w
ciągu minuty gość z obsługi dostarczył jej odpowiednią płytę kłaniając się
przy tym w pas :)

pzdr
Remigiusz Nowakowski a.k.a RNAcid
---= http://strony.wp.pl/wp/rnacid/ =---

Jarek Skórski

Użytkownik "Rayden" <rayd...@tlen.pl> napisał w wiadomości

> napisz do tepsy albo zadzwon moze ci podesla druga ;]
> Rayden

no ale przeca on chce pliki z plyty albo jej obraz a nie sama plyte

Jacek Żmichowski

Niestety, w TPSA odpisali mi tak:
Aplikacja nie jest ogólnie dostępna do ściągnięcia. W Pana sytuacji jeżeli
ma pan inny dostęp do internetu proponuje sciągnięcie sterowników ze strony
http://www.speedtouch.com/support.htm i skonfigurowanie połączenia dial-up.

I to wszystko, na co mogę liczyć od TP. Ale muszę przyznać, że odpowiedzieli
mi na mojego maila w ciągu kilkunastu minut.

Jacek

Kyo

On 26/03/2004 11:34 Jacek Żmichowski kindly spoke:

> I to wszystko, na co mogę liczyć od TP. Ale muszę przyznać, że odpowiedzieli
> mi na mojego maila w ciągu kilkunastu minut.

I zaprawdę, dobrze Ci radzą. Ichnia aplikacja dostępowa to potworny
badziew, którego najgorszemu wrogowi bym nie zainstalował. A
przynajmniej poważnie bym się zastanowił nad kwestiami humanitaryzmu. :>

PS. Odpowiadaj *pod* cytowanym postem.

Pozdrawiam,
Kyo
--
[ kyo at post dot pl ] [ www.nightside.prv.pl ]
Now reading: Robert Nye, "Faust"

gtk@adm

Dnia pią, 26 mar 2004 o 11:24 GMT, uzytkownik RNAcid napisał(a):

> [...]
> ciągu minuty gość z obsługi dostarczył jej odpowiednią płytę kłaniając się

Moze dlatego, ze usb pod NT nie uruchomi ;)

P.S. popraw sobie delimiter

--
Carlos
|*archiwum grupy* *wyszukiwarka*|

Krynix

Jarek Skórski naskrobal(a) takie cos:

Kolega chyba pytal kto wie a nie kto nie wie, proponuje nominacje do
najglupszego postu miesiaca.

Krynix

RNAcid

Użytkownik "gtk@adm" <xgt...@gazxeta.pl> napisał w wiadomości

> Moze dlatego, ze usb pod NT nie uruchomi ;)

To z pewnością :)
Myślę jednak, że oni tak czy inaczej mają spory zapas tych płytek odłożony
:)
Ja sam zaczynam mimo wszystko myśleć o powrocie z WinXP do Win2k i
instalacji Neo+ bez tego ich programu dostępowego - tylko jescze muszę żonę
do tego pomysłu przekonać ;)

> P.S. popraw sobie delimiter

Mam nadzieję, że teraz jest ok.
Niestety QuoteFix zamiast pomóc zdaje się nakaszanił mi conieco w kompie i
OE odpala się dłużej niż to jest warte czekania :/ - uprzedzając sugestię ;)
nie będę zmieniał czytnika :) z kilku względów :)

Remigiusz Nowakowski a.k.a. "RNAcid"
[::: GamerTag: RNAcid PL :::]

Kyo

On 27/03/2004 11:55 Krynix kindly spoke:

> Kolega chyba pytal kto wie a nie kto nie wie, proponuje nominacje do
> najglupszego postu miesiaca.

Approved. W połączeniu z tym: <c4115k$9lh$1...@news.onet.pl> , również
Szanownego Autora.

Pozdrawiam,
Kyo
--
[ kyo at post dot pl ] [ www.nightside.prv.pl ]
Now reading: Robert Nye, "Faust"

"I hate people. But I love gatherings."

Mark

RNAcid <rna...@op.pl> napisał(a) w wiadomości:

> Mam nadzieję, że teraz jest ok.
Teraz jest prawidłowy.
--
Mark
ten...@vip.interia.pl

Sławomir Szczyrba

Morpheus is fighting Jacek Żmichowski!
JA w ogóle jej nie miałem...
I w sumie dobrze. Nie jest do niczego potrzebna.

> Jacek

Sławek
--
________ I wanna glide down into the cluster
_/ __/ __/ Hit The Button mounted on the wall...