Funbox samoistny reset.

Witam.
Od jakiegoś czasu Funbox resetuje się sam (chyba).
Traci nazwę SSID jaką mu dałem i wraca do loginu i hasła admin admin.
Pisałem do Orange, przyjechał technik i wymienił Funboxa.
Sytuacja się powtarza.
Co to może być?

Smok Eustachy

W dniu 19.09.2016 o 18:23, j pisze:
Funbox 1 czy 2?
Adsl, VDSL czy światłowód?

W dniu 19.09.2016 o 19:27, Smok Eustachy pisze:

> Funbox 1 czy 2?
> Adsl, VDSL czy światłowód?

VDSL

W dniu 19.09.2016 o 19:27, Smok Eustachy pisze:

> Funbox 1 czy 2?
> Adsl, VDSL czy światłowód?

VDSL
Funbox 1

B.G

W dniu 2016-09-19 o 18:23, j pisze:
Może ktoś z Twojej sieci, przewala Ci go do ustawień fabrycznych.
Inna możliwość - to wadliwy zasilacz - jeśli przy wymianie pozostał ten sam.

--
B.G

W dniu 19.09.2016 o 22:51, B.G pisze:

> Może ktoś z Twojej sieci, przewala Ci go do ustawień fabrycznych.
> Inna możliwość - to wadliwy zasilacz - jeśli przy wymianie pozostał ten
> sam.

Na razie zmieniłem hasło.
Zasilacz jest "nowy", tzn wymieniony z Funboxem.

Smok Eustachy

W dniu 19.09.2016 o 22:51, B.G pisze:
/.../

> Może ktoś z Twojej sieci, przewala Ci go do ustawień fabrycznych.

Też myślałem o tym. Zmiana hasła do FB i zamknięcie w sejfie