39 Ogólnopolska Olimpiada Języka Niemieckiego - test szkolny

perlinsk...@gmail.com

Najpierw sznureczek:

https://yadi.sk/d/uUchUsWLkKsFA

Archiwalny test z etapu szkolnego 39 Ogólnopolskiej Olimpiady Języka Niemieckiego (dla szkół średnich). Eliminacje odbyły się 6 listopada 2015 roku.

Paczuszka ZIP zawiera:

1.test (PDF)
2. klucz (PDF/DOC)
3. oficjalną erratę w związku z drobną literóweczką (PNG)

źródło: PTN/WSJO/Pan Jankowiak (UAM)

Uff, w tym roku wreszcie nie musiałem digitalizować ani pisać swojego klucza, bo dostałem gotowca.

Pozdrawiam wszystkich oraz życzę miłej nauki (siebie lub innych).

MP