brytyjska telewizja za darmo - jest coś takiego?

Szyk

Witam

Chcę zrealizować jeden z postulatów skutecznej nauki angielskiego, który
zaleca oglądanie brytyjskiej telewizji. Szukałem prawie godzinę w Google
i nic sensownego nie znalazłem. Jedyne co znalazłem, to CNN News
strasznie marnej jakości i w dodatku leciał akurat program o
morderstwach, a na innym kanale CNN leciało coś o Hitlerze. Dodatkowo
kanał CNN to amerykańska wersja angielskiego, co mnie nie interesuje. Z
tego co widziałem, to kanał tv BBC News chyba jest płatny (w Real Player
17,5€ na miesiąc!!!!), wiec odpada. Darmowy jest kanał radiowy BBC, ale
to mnie raczej szybko znudzi. Czy powinienem porzucić nadzieję na
znalezienie sensownego, darmowego, anglojęzycznego programu TV z Internetu?

dzięki i pozdro
Szyk

Pan Piskorz

W dniu 2012-01-04 19:37, Szyk pisze:
> Czy powinienem porzucić nadzieję na znalezienie sensownego, darmowego,
> anglojęzycznego programu TV z Internetu?

Nie wiem.
Jeśli jednak masz możliwość wystawienia anteny satelitarnej, inwestując
200-300 zł, wybór będziesz miał bardzo szeroki.
Wśród anglojęzycznych kanałów FTA znajdziesz np. Al Jazeera English,
rosyjski kanał dokumentalny (arcyciekawy RT DOC) i informacyjny (RT =
Russia Today), chiński kanał dokumentalny i wiele innych.
P.

Szyk

W dniu 2012-01-05 07:16, Pan Piskorz pisze:
A jak to się ma do zalecenia, by przed egzaminem FCE "osłuchać" się z
innymi akcentami angielskiego niż brytyjski (przykładowo szkocki,
irlandzki). Bo myślę, że słuchanie nie nativów można traktować jako
uzupełnienie a nie podstawę "osłuchiwania" się...

zbyszek

poszukaj podcastów.Dla mnie lepsze niż tv, która pochłania kupę
czasu, ponadto można słuchać w podróży, do snu bez przeszkadzania
domownikom itd.
W internecie jest sporo tego za darmo. Tworzą je rózni ludzie, nie
zawsze Anglicy, i mają swoje naleciałości.
Z.

K.

tak, zgadza się, cały wachlarz jak BBC, czy ITV

Szyk

W dniu 2012-01-15 18:45, K. pisze:
Właśnie trochę przewąchałem temat.
Okazało się, że kanały BBC (co by mnie najbardziej interesowało) to są
nadawane z satelity Astra 2D w wąskiej wiązce skierowanej na teren Angli
i Irlandi. W Polsce daje rade łapać ten sygnał, ale wymagane są duże
anteny i czułe konwertery - na zachodzie antena min. 120cm średnicy, a
na wschodzie nawet ponad 2,5m (zalecane 3,0m).

extremesat TV

darmowa angielska telewizja satelitarna nie ogranicza się tylko do kanałów takich jak BBC, których odbiór jest utrudniony i wymaga gigantycznych anten satelitarnych

Osoby zainteresowane nauką języka angielskiego i chcące oglądać nie tylko nudne kanały informacyjne lecz także móc oglądać filmy fabularne , seriale , bajki itp. oraz programy rozrywkowe a nawet muzyczne kanały brytyjskie mogą bezproblemowo odbierać ponad 150 kanałów angielskiej darmowej telewizji Freesat w Polsce używając do tego celu niewielkich - standardowych anten satelitarnych.