ta grupa

Ewa

Czy ta grupa już umarła?

Arnold Ziffel

Ewa <E...@comp.pl> wrote:

> Czy ta grupa już umarła?

Na to wygląda... :(

--
Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
rzedzie:
- Kategorycznie zabraniam rozwiazywania krzyzowek podczas moich
wykladow!!
Na to ktos z sali:
- Czy na tle rebusow ma pan podobne kompleksy?

> Na to wygląda... :(

Chyba tak :(

Arnold Ziffel

p <p...@nie.ma> wrote:

> Chyba tak :(

Może wszyscy już umieją po angielsku...

--
Młody lew został przywieziony do ZOO i umieszczony w klatce obok
starego lwa. Przyszedł dozorca i staremu lwu rzucił ogromny kawał mięsa,