[ATTN] Marek Grechuta

Nocny

9 prosb na grupie + 1 na forum a.b.p.m
rozpoczynam post albumow Marka Grechuty
najpierw obiecanych 14 => 13 oficjalnych i jeden jako uzupelnienie fana
nastepnie ostatnia plyta Grechuty - Niezwykle miejsca (2003)
grupa alt.binaries.pl.mp3
format: mp3
bitrata 200kbps VBR

Clarus

Na jakie serwer to wrzucasz bo na Atmanie, ICP i Tasku jest kaszanka.

Użytkownik "Nocny" <nigh...@poczta.nospam.onet.pl> napisał w wiadomości

Nocny

Użytkownik "Clarus" <ro...@o2.pl> napisał w wiadomości

> Na jakie serwer to wrzucasz bo na Atmanie, ICP i Tasku jest kaszanka.

serwer:
europe.news.astraweb.com
Mysle, ze trzeba chwie poczekac, az sie to lepiej rozpropaguje. Na wszelki
wypadek - zeby naprawic kaszanke - dodaje do kazdego albumu 20dkg parowek...

Cheater!!!

Osobnik Nocny podszywający się pod maila nigh...@poczta.nospam.onet.pl
po ciężkich przejściach naskrobał:

[ciach]

> Mysle, ze trzeba chwie poczekac, az sie to lepiej rozpropaguje. Na
> wszelki wypadek - zeby naprawic kaszanke - dodaje do kazdego albumu
> 20dkg parowek...

dalej kaszanka na tpi, tasku i atmanie... :/

Zdraviam!

--
Pzdr
Cheater!!!

Embrion

Użytkownik "Cheater!!!" <cheater...@wpNoSpam.pl> napisał w wiadomości

> dalej kaszanka na tpi, tasku i atmanie... :/

potwierdzam

Grechute 1 jeszcze pobralem z serwa od mojego ISP, ale Grechuta 2 juz zdazyl
wylecic i brakuje mi 11 blokow (podejrzewam, ze innym jeszcze wiecej)

Embrion

Nocny

> potwierdzam
>
> Grechute 1 jeszcze pobralem z serwa od mojego ISP, ale Grechuta 2 juz
> zdazyl wylecic i brakuje mi 11 blokow (podejrzewam, ze innym jeszcze
> wiecej)

No to coz mam czynic?
Moge powiedziec, ze jest mi przykro.
Jestem klientem aster.pl, ktory serwer news ma nietegi, a juz zwlaszcza
jesli idzie binarki...
na tpi tasku i atmanie uploadowac nie moge - nie jestem ich klientem
Moge:
1. slac dalej przez news.aster.pl (raczej watpliwe powodzenie)
2.slac dalej przez astraweb.com zmniejszajac tempo do 1 plyty dzienie,
liczbe parowek do 30dkg, a pozniej zrealizowac selektywny repost brakujacych
plikow, albo full repost. Jesli sie tak umowimy i nie skasujecie obecnej
kaszanki to jest szansa, ze z dwoch postingow + parowki cos sie da
uskladac..
3. slac dalej przez octanews.com, ale to z kolei amerykanski serwer wiec nie
sadze, zeby postingi byly bardziej kompletne niz prze astraweb
4. zaproponowac userom, zeby a) zaopatrzyli sie w program do obslugi newsow,
ktory tworzy wirtualne grupy newsowe - kombinujac zawartosc roznych serwerow
oraz b) dolozyli do sobie do wykazu serwerow kolejne serwery bezplatne. Taki
przykladowy serwer to biggulp.readfreenews.net a przykładowe programy to
Usenet Extractor albo NewsPro. Zwieksza to szanse, choc oczywiscie pewnosci
nie daje.
5. zaproponowac userom, zeby wykupili dostep do platnego serwera news. Jest
to wydatek ok. 10 dolarow miesiecznie, jesli serwer bedzie uzywany jako
uzupelnienie do bezplatnych; 15 dolarow jesli ma byc to serwer szybki i bez
limitu pobierania (dane z astraweb). Nie ma mozliwosci zeby "Grechuta juz
zdazyl wyleciec" bo retencja na serwerze dochodzi do 50 dni, wspolczynnik
kompletnosci do 99%, a moje parówki pokrywaja dodatkowo 20%. Sadze, ze era
bezplatnego internetu dobiegla konca, a zaczela sie era taniego internetu.
10 dolarow miesiecznie przy kursie grubo ponizej3 zaczyna byc w zasiegu.
6. zaprzestac wysylki - szkoda zasmiecac serwery i zajmowac niewielkie
powierzchnie dyskowe bezplatnych serwerow news - chetnym moge zaproponowac
np. muzyczny hub dc++
Na razie stopuje dalsza wysylke.
Czekam na Wasza odpowiedz:: mam grac? :D

Nick

> zaproponowac userom, zeby wykupili dostep do platnego serwera news.
> Jest to wydatek ok. 10 dolarow miesiecznie,

Hm za 4.99 $ jest na miesiąc na octa, spokojnie starcza na takie dyrdymałki
jak ten upload

> Czekam na Wasza odpowiedz:: mam grac?

Wrzucaj :)

Reszta niech sobie założy konto (konta jak kto jest z TPSa) za FREE na
free.yottanews.com
jest to konto 1 GB na miesiąc, spoko starczy na ten wrzut

Cheater!!!

Osobnik Nocny podszywający się pod maila nigh...@poczta.nospam.onet.pl
po ciężkich przejściach naskrobał:

[ciach]

> Czekam na Wasza odpowiedz:: mam grac? :D

dawaj dalej :)
bedzie troche zabawy ale sie sciagnie :)

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle

> bedzie troche zabawy ale sie sciagnie :)

Nie szkoda Ci że to leci w mp3 ?

Ja żałuję, to najlepiej wydany box z całą twórczością polskiego artysty
(dodatkowe nagarania , i nie byle jakie, nie jakies upchane na siłę kawałki
ale ważne nagrania )
Nie byle jakiego artysty , jednego z najważnieszych

Wielka szkoda że wrzucający ma tylko mp3 - wersję , wielka szkoda
To nalepiej wydany box polskiego artysty , no ale może ktoś ma
i chciałby się podzieli wersją w lossless , chętnie służe pomocą , jak to
zrobic w miarę bezbolesny sposób :)

pozdrawiam

D.

Blazej Czeladzki (ByCZy)

Nocny <nigh...@poczta.nospam.onet.pl> wklepal(a) i opublikowal(a) co
nastepuje:

> Czekam na Wasza odpowiedz:: mam grac? :D

A może poślij komuś, kto to ładnie prześle na grupę?

--
_____________
Pozdrawiam:

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle

> A może poślij komuś, kto to ładnie prześle na grupę?

Adonis ?

Tylko po co ?

http://www.yottanews.com/freeaccount.php

Znana od 100 lat , kurwa mać i w dupe jeża :)

Darek

Nocny

wznawiam wrzutke w takim razie
w razie draki beda pozniej reposty
przy okazji ustosunkuje sie do paru wypowiedzi:

1 Lossless => jestem zwolennikiem mp3. Dyskusji wiekszej wiesc nie
zamierzam.
Powiem tylko ze VBR 200kbps to bitrata naprawde dobra.
Moge tez isc o zaklad ze wiekszosc z nas nie dysponuje ani oddzielnym
salonem do sluchania muzy
ani tez sprzetem ani nawet sluchem zeby wylapywac te roznice. To raczej
snobizm.
Przypominam tez, przy calym szacunku dla Grechuty, ktory jest moim idolem,
ze jednak orkiestra symfoniczna to nie jest.
No i wreszcie -milopsnikom lossless proponuje utworzenie grupy
alt.pl.lossless albo dyskusje na .ape.
Ne pierwszy raz jako zwolennik mp3 czuje sie na mp3 dyskryminowany:-)
Na koniec najwazniejszy argument: nie mam wersji lossless a wszyscy znamy
jednego kolege co mp3 przerabial na lossless,
ja nie chce byc drugim:-)

2. "Moze przesle to komus kto to ladnie opublikuje". Otoz moim zdaniem ja to
publikuje ladnie. Nie zapisze sie do TP SA bo nie i juz.
pozdrowka Nocny

Sonn

Użytkownik "Nocny" <nigh...@poczta.nospam.onet.pl> napisał w
wiadomości news:459cd8cc$0$17958$f69...@mamut2.aster.pl...

> [...]
> Mysle, ze trzeba chwie poczekac, az sie to lepiej rozpropaguje. Na
> wszelki wypadek - zeby naprawic kaszanke - dodaje do kazdego albumu

No to korzystający z darmowych nie skorzystają. Feed z płatnych na nasze
darmówki jest beznadziejny. Obojętne przez jaki płatny serwer to
wrzucisz, to i tak big kupa. Nic też nie da zmniejszenie ilości wrzutów
w ciągu dnia. Mało prawdopodobne też żeby dało coś wrzucanie w
mniejszych blokach albo dużych ilości parówek. Po prostu jest
beznadziejna propagacja z płatnych na polskie darmowe. Jedynym rozsądnym
rozwiązaniem byłby bezpośredni wrzut na darmowe, tj. atmana z
beznadziejną retencją, taska który połowy klientów nie wpuści albo tpi,
który wpuści tylko klientów telekomuny. Nie wiem jak twoja sieć
współpracuje z idg, ale wydaje mi się że wrzut przez ten serwer byłby
najlepszym rozwiązaniem. Wrzut poprzez płatne mija się z celem jeśli z
tego wrzutu mają korzystać ludzie uzywający darmowych polskich serwerów

--
Niesprawiedliwości znoś cierpliwie...ale do czasu.

Sonn

Sonn

Użytkownik "Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle"
<ulica_błotna@numer_zachlapany.PL> napisał w wiadomości

> [...]
> To nalepiej wydany box polskiego artysty , no ale może ktoś ma
> i chciałby się podzieli wersją w lossless , chętnie służe pomocą , jak

Daruś. Zrób z tego mp3 małpkę i będzie wsio OK. Wiemy że potrafisz ;)

--
Nieuprzejmości wybaczaj... uprzejmie odpłacając

Sonn

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle

> Daruś. Zrób z tego mp3 małpkę i będzie wsio OK. Wiemy że potrafisz ;)

Rzecz w tym że ja to mam w orginale , pierwsze wydanie :)

Darek

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle

>Feed z płatnych na nasze darmówki jest beznadziejny.

Nieprawda, Ja mam za free. news.chello.pl . ,Mam feed z zagranicznych
kompletny w 99 % i retencja ok tygodnia

Darek

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle

> No to korzystający z darmowych nie skorzystają.

Głupoty gadasz , wystarczy że za free zarejstrują się na darmowej yottanews
i spokojnie sobie to pobiorą

Sonn

> Rzecz w tym że ja to mam w orginale , pierwsze wydanie :)

I w związku z tym co...?

Sonn

> Nieprawda, Ja mam za free. news.chello.pl . ,Mam feed z zagranicznych
> kompletny w 99 % i retencja ok tygodnia

I jak rozumiem nie płacisz za prawo z korzystania z tego serwera
wchodzącego w skład twojej sieci? Znaczy się nie płacisz za korzystanie
z chello i tym samym za dodatkową usługę jaką udostępnia operator? I jak
rozumiem jest ona dostępna dla wszystkich spoza chello?

Sonn

> Głupoty gadasz , wystarczy że za free zarejstrują się na darmowej
> yottanews i spokojnie sobie to pobiorą

Na temat darmowych kont na yotta, kompletności postów i retencji i
dostępności do kont już sporo było na newsach (niekoniecznie polskich),
tak że nie chce mi się komentować. Poszukaj sobie.
No i zawsze pozostaje biggulp, co? ;)

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle

> I w związku z tym co...?

To że wrzucanie tego w mp3 to jest gówno warte :)

Darek

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle

> rozumiem jest ona dostępna dla wszystkich spoza chello?

Nie jest :)

Ale ja nie o tym , jak kto nie ma to niech skorzysta z yotta jest za free
dla każdego , póki co :)

Darek

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle

> Poszukaj sobie.

Poszukałem :)

Zarejestruj się tu :

http://www.yottanews.com/freeaccount.php

Podziękuj :)

> No i zawsze pozostaje biggulp, co? ;)

To samogwałt :) dla mastrurbatorów

Za 16 zł jest octa

Darek

Doktor Burski

Nocny wrote:

> wznawiam wrzutke w takim razie
> w razie draki beda pozniej reposty

Nie ma sensu taki wrzut. Moim zdaniem trzeba zrezygnować w grup
dyskusyjnych. Sensowną alternatywą jest megaupload lub rapidshare.
--
Linux: Where Don't We Want To Go Today?
-- Submitted by Pancrazio De Mauro, paraphrasing some

Chudy

Doktor Burski napisał(a):

> Nie ma sensu taki wrzut. Moim zdaniem trzeba zrezygnować w grup
> dyskusyjnych. Sensowną alternatywą jest megaupload lub rapidshare.

Żeś wymyślił. Oczekiwanie w kolejkach to jest to! ;)

Wykupcie sobie konta na porządnych serwerach i nie będziecie chcieli
słyszeć o innych sposobach pozyskiwania zasobów.

--
Adam
nqn...@tnmrgn.cy

Doktor Burski

Chudy wrote:

> Żeś wymyślił. Oczekiwanie w kolejkach to jest to!

Jak nie wiesz o czym mówię to nie zabieraj głosu.
--
Why are there always boycotts? Shouldn't there be girlcotts too?
-- argon on #Linux

Użytkownik "Doktor Burski" <doktor...@op.pl> napisał w wiadomości

> Jak nie wiesz o czym mówię to nie zabieraj głosu.

A o czym mówisz ? mógłbyś jaśniej ?

Doktor Burski

Chudy wrote:

> Żeś wymyślił. Oczekiwanie w kolejkach to jest to!

Jak nie wiesz o czym mówię to nie zabieraj głosu.
Pomyliłeś megaupload z mułem widocznie.

Poza tym bez sensu jest płacić za dostęp do grup dyskusyjnych jeśli jest
darmowy torrent. Porównywalna prędkość ściągania i dużo większy wybór tego
co się chce ściągnąć.

> Jak nie wiesz o czym mówię to nie zabieraj głosu.
> Pomyliłeś megaupload z mułem widocznie.

No widzę że niebardzo wiesz o czym mówisz, spróbuj sciągnąc np 30 pozycji
każda w 3 częściach a tego oserwisu , oczywiście z konta free

> Poza tym bez sensu jest płacić za dostęp do grup dyskusyjnych jeśli jest
> darmowy torrent.

I co z tego że jest ? Jka np tego co szukam jest np na grupe
alt.binaries.coś.tam
Co mi po torrencie

> Porównywalna prędkość ściągania

Absolutnie nie , spróbuj sciągnąc coś co ma jednego seeda a ten seed ma
upload 2 kilo

> i dużo większy wybór tego
> co się chce ściągnąć.

To zależy czego się szuka

Darek

Doktor Burski

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle wrote:

> No widzę że niebardzo wiesz o czym mówisz, spróbuj sciągnąc np 30 pozycji
> każda w 3 częściach a tego oserwisu , oczywiście z konta free

Mając dynamiecznie przydzielane IP, restartuje się połaczenie.
--
People are going to scream bloody murder about that.
-- Seen on linux-kernel

> Mając dynamiecznie przydzielane IP, restartuje się połaczenie.

A nie mając ?

A nawet jak mając to co będę warował przy komputerze i robił 90 restartów ?
Zabawny jesteś :)

Darek

Doktor Burski

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle wrote:

> A nie mając ?
Trzeba wiedzieć skąd brać internet.

> A nawet jak mając to co będę warował przy komputerze i robił 90 restartów
> ? Zabawny jesteś :)

Trzeba umieć upraszczać pewne czynności.
U mnie ogranicza się to do:
/etc/init.d/net.ppp0 restart

Wszystko jest dużo mniej czasochłonne od przeglądania długich list plików na
binarkach.
--
And Bruce is effectively building BruceIX
-- Alan Cox

> Trzeba wiedzieć skąd brać internet.

> Trzeba umieć upraszczać pewne czynności.
> U mnie ogranicza się to do:
> /etc/init.d/net.ppp0 restart

Sciąga Ci plik, komputer robi automatycznie restart
i pobiera kolejny , tak w kółko ? , 90 restartów i to ma nie byc zabawne ?

> Wszystko jest dużo mniej czasochłonne od przeglądania długich list
> plików na binarkach.

No chyba żartujesz ?

A co ty przeglądasz ? Wszystkie grupy po kolei ? z ostatniego tygodnia

Wystarczy zapytac tu :

http://www.binsearch.info/

Darek

Chudy

Doktor Burski napisał(a):

> Jak nie wiesz o czym mówię to nie zabieraj głosu.
> Pomyliłeś megaupload z mułem widocznie.

Nie pomyliłem. Darek napisał w czym rzecz. Z tym, że mi wystarczy jedna
pozycja podzielona na 2 części.

> Poza tym bez sensu jest płacić za dostęp do grup dyskusyjnych jeśli jest
> darmowy torrent.

Jedno z drugim dobrze się uzupełnia ale nie zastępuje.

> Porównywalna prędkość ściągania i dużo większy wybór tego
> co się chce ściągnąć.

To znajdź mi np. Saturnus w lossless, Artesia w dowolnym formacie na
torrencie lub cokolwiek co nie jest super w opinii małolatów. Na
torrencie jest kupa (dosłownie i w przenośni) filmów, gier, seriali i
niewiele poza tym.

Ale ja to pewnie nie wiem o czym mówię.

--
Adam
nqn...@tnmrgn.cy

Chudy

Doktor Burski napisał(a):

> Wszystko jest dużo mniej czasochłonne od przeglądania długich list plików na
> binarkach.

Bo trzeba wiedzieć jak przeglądać i gdzie szukać.

--
Adam
nqn...@tnmrgn.cy

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle

> Z tym, że mi wystarczy jedna pozycja podzielona na 2 części.

JA wymiękam przy 3 częściach i wtedy wykupuję telefonicznie za chyba 12 zł
płatny dostęp, zarzucam do programu i idę a spacer :)

> na torencie jest kupa (dosłownie i w przenośni) filmów, gier, seriali i
> niewiele poza tym.

No to lekka przesada :) u Pedra byłeś ?

DArek

Chudy

Nie oceniaj mnie napisał(a):

> No to lekka przesada :) u Pedra byłeś ?

Jestem od ponad roku, ale akurat dla mnie to tam wiele nie ma.
Zaledwie 53,5 GB pobrałem :)

--
Adam
nqn...@tnmrgn.cy

Chudy

Chudy napisał(a):

> Jestem od ponad roku,

Widzę, że nawet od dwóch. Jak ten czas szybko leci...

--
Adam
nqn...@tnmrgn.cy

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle

> Jestem od ponad roku, ale akurat dla mnie to tam wiele nie ma.
> Zaledwie 53,5 GB pobrałem :)

No tak odrobinę

A czego szukasz ?

Darek

Chudy

Nie oceniaj mnie napisał(a):

> A czego szukasz ?

Głównie doom metal, ale moje ulobione płyty (niekoniecznie w tej
kolejności) to:

The Gathering - Black Light District
Tristania - wszystkie do najnowszej
Saturnus - wszystkie
Theatre of Tragedy - pierwsze 3

do tego od czasu do czasu Katatonia, Antimatter, Arch Enemy, Nightwish, itp.

Problemem jest to, że napewno istnieje wiele płyt które bym polubił, ale
nie wiem o ich istnieniu.

PS. Nie toleruję natomiast trash metalu, a o to najłatwiej w sieci.

--
Adam
nqn...@tnmrgn.cy

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle

> The Gathering - Black Light District

Nieznam

> Tristania - wszystkie do najnowszej

Znam i mam

> Saturnus - wszystkie

Nie znam :(

> Theatre of Tragedy - pierwsze 3

Nie znam

> do tego od czasu do czasu Katatonia, Antimatter, Nightwish,

znam i mam

> itp. Problemem jest to, że napewno istnieje wiele płyt które bym
> polubił, ale nie wiem o ich istnieniu.

Z Zaburbianem musiałbyś pogadac bo to jego klimaty :)

> PS. Nie toleruję natomiast trash metalu,

A ja lubię ale nie wszytko . lubię np pierwsze płyty Metalliki , Death itp

Doktor Burski

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle wrote:

> Sciąga Ci plik, komputer robi automatycznie restart
> i pobiera kolejny , tak w kółko ? , 90 restartów  i to ma nie byc zabawne
> ?

Nie restart komputera, tylko połączenia.
--
"You, sir, are nothing but a pathetically lame salesdroid!
I fart in your general direction!"

> Nie restart komputera, tylko połączenia.

No to już zdecydowanie lepiej

Darek

KrzyWish

Doktor Burski napisał(a):

> [...]
> darmowy torrent. Porównywalna prędkość ściągania i dużo większy wybór tego

No to wypier... gościu stąd na torrenty megauploady i inne i przestań
się tu wymądzrać skoro usenet jest taki do d...

egorz

Chudy wrote:

> Głównie doom metal, ale moje ulobione płyty (niekoniecznie w tej
> kolejności) to:
> Saturnus - wszystkie
"Martyre" i "Veronika Decides To Die" mogę wystawić u Pedra, ale za
jakiś czas

> do tego od czasu do czasu Katatonia, Antimatter, Arch Enemy,
> Nightwish, itp.

Antimatter w sumie też mam :)

> Problemem jest to, że napewno istnieje wiele płyt które bym polubił,
> ale nie wiem o ich istnieniu.

U Pedra jest Crematory "Illusions" - może Ci się spodobać.

--
Pozdrawiam, Egorz

Sonn

Użytkownik "Nocny" <nigh...@poczta.nospam.onet.pl> napisał w
wiadomości news:459c458b$0$17970$f69...@mamut2.aster.pl...

> rozpoczynam post albumow Marka Grechuty

Pierwsze 4 płytki bardzo ładnie. Thx i poproszę o ciąg dalszy

:
> "Martyre" i "Veronika Decides To Die" mogę wystawić u Pedra, ale za
> jakiś czas

O byłoby pięknie , będę czekał

Darek

Chudy

egorz napisał(a):

> "Martyre" i "Veronika Decides To Die" mogę wystawić u Pedra, ale za
> jakiś czas

Ja mam wszystkie cztery płyty od metalmadness.

> Antimatter w sumie też mam :)

Ja też :)

> U Pedra jest Crematory "Illusions" - może Ci się spodobać.

Się zobaczy. Dzięki.

--
Adam
nqn...@tnmrgn.cy

Użytkownik "Chudy" <nqn...@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości

> Głównie doom metal,

To moze to :

http://www.rockmetal.pl/recenzje/anathema-serenades.html

http://www.metalmadness.org/phpBB2/viewtopic.php?t=14207

DArek

Arqs

Nie oceniaj mnie napisał(a):

> To że wrzucanie tego w mp3 to jest gówno warte :)

Tak jak twój "łoryginał" kupiony od ruskich na placu...
Nie podoba ci sie to nie ściągaj.

P.s.
Ktoś wie jak skutecznie zablokować darusa W Thundrbirdzie?

Arqs

http://kurdemol.blogspot.com/

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle

To jeszcze coś takiego funkcjonuje ?

DArek

Chudy

Nie oceniaj mnie napisał(a):

Anathema czeka już w kolejce na pobranie.
Na razie mp3, potem zobaczymy.

--
Adam
nqn...@tnmrgn.cy

Nie oceniaj mnie, ani dobrze, ani źle

Użytkownik "Chudy" <nqn...@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości

Hm z Anathema jest tak że te pierwsze płyty to inne granie
niż następne więc, musiałbyś popróbowac też innych

Darek