jestem nowa :)

zuza

dzien dobry, jestem nowa, z góry przepraszam za wszelkie błedy ktorych moge dokonac. chcialabym prosić o pomoc w odnalezieniu sie wsród Was. moze ktos moglby powiedziec mi jak za pomoca grabit'a zrecznie poruszac sie wsrod gr binarnych ? dziekuje :)

--------------= Posted using GrabIt =----------------
------= Binary Usenet downloading made easy =---------
-= Get GrabIt for free from http://www.shemes.com/ =-

Dariusz Laskowski

On Sat, 28 Jan 2012 19:47:45 +0100, zuza wrote:

> dzien dobry, jestem nowa

Dzień dobry, jestem stary,

PS: ale jary.

--
Dariusz Laskowski Pszemol: W ogóle sygnatury są niepotrzebne...
darlas at post.pl Mimo, że OE je ma.

nemo

zuza napisał(a):

> dzien dobry, jestem nowa, z g�ry przepraszam za wszelkie b�edy ktorych
> moge dokonac. chcialabym prosi� o pomoc w odnalezieniu sie wsr�d Was. moze
> ktos moglby powiedziec mi jak za pomoca grabit'a zrecznie poruszac sie
> wsrod gr binarnych ? dziekuje :)

a jak wytłumaczę, to pójdziesz ze mną na kawę? ;p