Zapytanie

Sylwi@

Dzień dobry,

Mam pyatnko. Miałam w GG10 inny numer GG.
Teraz w GG12 ciągle mi się wyświetla stary numer z adnotacją z GG10 i nie
umiem się go pozbyć.
Nie używam go już od dawna i przypuszczam, że włascicielem jest już ktoś
inny bo nawet
zalogować się do niego już się da bo ciągle mam komunikat, że adres albo
hasło nieaktualne.
poradzicie mi jak się pozbyć tego starego nieuzywanego numeru bo denerwuje
mnie, że ciągle
jak włączam GG to mi się on wyświetla.

Pozdrawiam
Sylwi@

Tedastra

Użytkownik "Sylwi@" <esk...@dziwny.jest.ten.swiat.o2.pl> napisał w
wiadomości news:54f46bdb$0$2177$6578...@news.neostrada.pl...
Wyczyść rejestr Revo Uninstallerem z głębokim skanowaniem, usuń ciasteczka.
Dopiero na końcu zainstaluj nowe GG. Powodzenia