HELP! Nie mogę dzwonić do NIKOGO na skype a pisać tak.

kok...@o2.pl

Mój problem polega na tym, że nie mogę do NIKOGO zadzwonić. Jestem
dostępna (osoby z zewnątrz widzą zielony haczyk) i gdy tylko klikam na
zieloną słuchawkę pojawia się błąd (Skype napotkał na bład przy
dostępie do danych. Zostaniesz wylogowany, aby chronić integralność
danych). To samo dokładnie się dzieje kiedy ktoś inny dzwoni do mnie.
Nawet próbując zadzwonić do obsługi mnie wypiernicza. Proszę o pomoc,
pierwszy raz jestem w takiej sytuacji. Zapomniałam dopisać, że
usunęłam skype i zainstalowałam jeszcze raz. Ciągle to samo. Pisać
mogę, dzwonić nie. Jakieś pomysły? Proszę pisać, będę wdzięczna za
okazanie zainteresowania. Z góry dzięki. Agnes

kacper...@gmail.com

ja mam tak samo :(