Pavel Hap nie żyje

M-kwadrat

Mar 7, 2011, 5:46:44 AM3/7/11
Jak informuje Henryk Rogalski na stronie RPKF 5 marca zmarł ceniony na
grupie czeski twórca fajek Pavel Hap.
Bardzo smutna to wiadomość bo kontakty z nim były zawsze bardzo
sympatyczne a fajki dopracowane.

--
pzdr, Maciej
"Nie można całe życie być niewolnikiem silnej woli"

andnn

Mar 7, 2011, 8:49:46 AM3/7/11
Smutne, bardzo smutne...
Był niezmiernie miłym człowiekiem, a i fajki robił piękne...

Pozdr.
And.

Rotm

Mar 9, 2011, 3:45:38 AM3/9/11
W dniu 2011-03-07 11:46, M-kwadrat pisze:

> [...]

bardzo mi smutno
był wysoce skromny i miły
wspominam rozmowy z Nim, w warsztacie, o curingu i powłokach - nader
zdroworozsądkowe
w swej miejscowości z 30-ci lat pracował najpierw w państwowej wytwórni
fajek
doskonale! wiedział co, i jak można spieprzyć w masówce, mimo, iż fajka
wygląda ładnie

dlatego tak cenię te fajki, które u Niego i od Niego kupiłem - dobre!

--
Rotm

M-kwadrat

Mar 9, 2011, 8:32:58 AM3/9/11
W dniu 2011-03-09 09:45, Rotm pisze:

> był wysoce skromny i miły

O właśnie - skromny to też jeden z pierwszych przymiotników jaki
przychodził mi do głowy gdy go wspominałem.

Wypaliliśmy wczoraj z Jimmym po fajce 6-letniego Escudo w pamięci Hapa.

> dlatego tak cenię te fajki, które u Niego i od Niego kupiłem - dobre!

Niestety ja zdążyłem nabyć tylko jedną ale też bardzo ją cenię.

--
pzdr, Maciej