XV Fajkowy Puchar Novotel

andnn

Witajcie! Tutaj pusto i cichawo, ale mam nadzieję tradycyjnie spotkać Was w przyszłą sobotę w Poznaniu :)
Pozdrawiam i do zobaczenia w Novotelu! :)

M-kwadrat

W dniu 2011-08-24 09:45, andnn pisze:

> Witajcie! Tutaj pusto i cichawo, ale mam nadzieję tradycyjnie spotkać Was w przyszłą sobotę w Poznaniu :)
> Pozdrawiam i do zobaczenia w Novotelu! :)

Ja niestety będę wtedy na 99% poza Poznaniem - wakacje przekładane kilka
razy w końcu mają dojść do skutku i tak się niefortunnie złożyło, że
termin pokrywa się z Novotelem ale już więcej ich nie zaryzykuję
przekładać (już zresztą mamy porobione rezerwacje).

--
pzdr, Maciej
"Nie można całe życie być niewolnikiem silnej woli"

Karol 'Carlos' Cieśla

W dniu 2011-08-24 09:45, andnn pisze:
> Witajcie! Tutaj pusto i cichawo, ale mam nadzieję tradycyjnie spotkać Was w przyszłą sobotę w Poznaniu :)
> Pozdrawiam i do zobaczenia w Novotelu! :)

To bedzie 3 wrzesnia?

--
pozdro, karol

andnn

Tak, w sobotę 3 września.

Rotm

W dniu 2011-08-25 08:43, andnn pisze:

> Tak, w sobotę 3 września.

żałuję BARDZO
mam w tym terminie zawody strzeleckie - czarnoprochowe

--
Rotm

Karol 'Carlos' Cieśla

W dniu 2011-08-25 08:43, andnn pisze:
> Tak, w sobotę 3 września.

Jakas sugestia co do dokladnego czasu/miejsca?

Wybieram sie (Doctus tez) - ale jedynie "rekreacyjnie" - popatrzec,
spotkac sie. W samym pucharze nie startujemy.

--
pozdro, karol?

andnn

Szkoda, wspólnie pofajczyć i o fajczeniu pogadać zawsze miło było :)

andnn

On 27 Sie, 08:01, Karol 'Carlos' Cieśla <w...@wytnij.karolciesla.pl>
wrote:

> Jakas sugestia co do dokladnego czasu/miejsca?

Dokładny rozkład czasowy czasowy jest na stronie RPKF, co do
organizacji wewnątrz Novotelu ciężko wyczuć, na pewno nie będzie można
rozłazić i rozsiadać się z fajką po całym hotelu jak w latach
ubiegłych - takie teraz mamy prawo...

Karol 'Carlos' Cieśla

W dniu 2011-08-24 09:45, andnn pisze:
> Witajcie! Tutaj pusto i cichawo, ale mam nadzieję tradycyjnie spotkać Was w przyszłą sobotę w Poznaniu :)
> Pozdrawiam i do zobaczenia w Novotelu! :)

Krecilem sie tam razem z Doctusem, generalnie miedzy 11 a 13. Mialem
APF'owa koszulke, wiec mozna mnie bylo jakos tam znalezc ;)
Tak czy inaczej - bardzo zainteresowalo mnie Swieto Fajki - chyba sie
wybiore na najblizsze :)
A i w zawodach w Novotelu pewno w przyszlym roku wezmiemy udzial. Co na
plus - widze, ze zmienil sie tyton do palenia na zawodach.
Jesli chodzi o wystawcow - bieda. Generalnie dwa duze stoiska: Trafika
Poznan i Tadeusz Polinski. Mistrz Polinski mial troche fajnych fajek,
spodobaly nam sie te z "bursztynowymi" ustnikami. Kupilem sobie
http://www.fajkowo.pl/pl/p/Fajka-Polinski-nr-16/2843 - nie dokladnie
taka, tzn. ksztalt podobny, ustnik takoz samo, jednak glowka w calosci
gladka, a i troche jasniejsze drewno. Wyglada naprawde przyzwoicie.

--
pozdro, karol :-?