Tani aromatyczny tytoń fajkowy wykonany w domu

bonus09

Apr 4, 2011, 3:13:43 PM4/4/11
czy jest taka możliwość

Henry(k)

Apr 5, 2011, 2:33:38 AM4/5/11
Dnia Mon, 4 Apr 2011 21:13:43 +0200, bonus09 napisał(a):

> czy jest taka możliwość

Wszystko da się zrobić - nie ma w tym żadnej magii. Jaki tytoń chcesz użyć
jako bazę?

Pozdrawiam,
Henry

bonus09

Apr 5, 2011, 2:34:44 PM4/5/11

Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:oftbxjry0kdc$.37bu1ya3orlp$.dlg@40tude.net...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Czy nadaje się tytoń oferowany w sieci ? są oferowane dwa gatatunki
ciemny i jasny , wirginia i burley
w liściach i cięty . Nigdy nie ,,przerabiałem ,, tytoniu , mogę liczyć na
podpowiedzi? Pozdrawiam

Henry(k)

Apr 6, 2011, 3:07:45 AM4/6/11
Dnia Tue, 5 Apr 2011 20:34:44 +0200, bonus09 napisał(a):

> Czy nadaje się tytoń oferowany w sieci ? są oferowane dwa gatatunki
> ciemny i jasny , wirginia i burley
> w liściach i cięty . Nigdy nie ,,przerabiałem ,, tytoniu , mogę liczyć na
> podpowiedzi? Pozdrawiam

To dwa różne tytonie - nie mogę Ci powiedzieć który masz wziąć - musisz
kupić oba na próbę, popalić chwilę i stwierdzić który Ci bardziej pasuje.
Czysty burley raczej rzadko się pali w fajce - lepiej pomieszać z virginią
Dopiero wtedy musisz zdecydować który będziesz dalej "obrabiał". Potem
tylko wybrany aromat rozpuścić w spirytusie, nasączyć tytoń, wysuszyć.
Nie kupuj gotowych aromatów - chemia+chemia+jeszcze więcej chemii...
I musisz jeszcze pamiętać, że burley wchłania aromaty tak ze 4 razy mocniej
niż virginia.
Poza tym to Ty chyba piszesz o suszonych liściach tytoniu - bez obróbki to
do fajki bym tego nie wciskał.
Ja to bym po prostu kupił puszkę lub paczkę Mac Baren Virginia No 1 i jej
użył jako bazy.

Pozdrawiam,
Henry

bonus09

Apr 6, 2011, 6:42:06 AM4/6/11

> [...]
> do fajki bym tego nie wciskał.
> Ja to bym po prostu kupił puszkę lub paczkę Mac Baren Virginia No 1 i jej

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

a w jaki sposób uzyskać aromat waniliowy?. Pozdrawiam

JSG

Apr 10, 2011, 5:20:59 AM4/10/11
Polecam serie o amatorskim blendowaniu na portalu fajka.net.pl, z
kolei na portalu fajczarze.pl, po zalogowaniu nikiem i haslem z forum,
dostepne sa w pdf przedwojenne poradniki o uprawie i przygotowaniu
tytoniu, rowniez o metodach fermentacji o ile mnie pamiec nie myli.

Ilu eksperymentatorow tyle opinii, ale zasadniczo polski tyton do
palenia w fajce jest trudny do przysposobienia- pamietac trzeba ze dla
przykladu taka va no 1 to mieszanka okolo 50 roznych wirginii, z
roznych zakatkow swiata i roznych stopniach fermentacji. Daje nam to
wyobrazenie o tym ze proba fermentowania naszej rodzimej wislicy moze
nie dac specjalnie przyjemnych efektow- choc popularnosc wirginii z
maysore daje do myslenia, bo to z kolei tyton prosty jak drut, poza
tym naszym diadkom czy ojcom calkiem niezle wychodzilo przyspasabianie
wirginii czy machorki do palenia w fajce, proceder ten spotykany byl
jeszcze w czasach prl, kiedy nie bylo co w fajce palic, mieszano taki
kupowany to tu to tam tyton po pierwszej fermentacji mieszana z
amphora z paczek od rodziny czy pewexu i palono ze samkiem- podobno.

Co do waniliowego aromatu, przy obecnej gamie dostepnych tytoni,
pytanie czy jest w ogole sens tak eksperymentowac, ale wszystko dla
ludzi: http://www.fajka.net.pl/poradniki/sekrety-tytoniu/tyton-domowy

Jimmy

Apr 24, 2011, 6:40:31 AM4/24/11

Jimmy

Apr 24, 2011, 6:43:19 AM4/24/11
Coś mi nie wyszło przy poprzedniej próbie wysłania posta.
Najprostrzym sposobem (zarazem najnaturalniejszym) jest użycie laski
wanilii. Trzeba tylko pamiętać, żeby ją rozciąć z jednego boku i
rozłożyć. Pestki można zostawić, wprawdzie istnieje niewielkie ryzyko,
że pojedyńcze wpadną do tytoniu, tym niemniej dają dużo aromatu (o ile
pamiętam, może Rotm się objawi i sprostuje).

pozdrawiam
Jimmy

W dniu 2011-04-06 12:42, bonus09 pisze:

> a w jaki sposób uzyskać aromat waniliowy?. Pozdrawiam

bonus09

Apr 25, 2011, 6:27:50 AM4/25/11

Użytkownik "Jimmy" <mate...@NOSPAMsylaba.poznan.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wpadną do tytoniu, tym niemniej dają dużo aromatu (o ile pamiętam, może

dziekuję za podpowiedzi , teraz pozostaje tylko zakup tytoniu i
eksperymentować .Mam jeszcze jedno pytanie - czy macie sprawdzone ,, mety ,,
z tytoniem

Jimmy

Apr 25, 2011, 7:45:39 AM4/25/11
Drzewiej to było Synjeco, teraz to trochę loteria z cłem, vatem, akcyzą.
Czyste tytonie do mieszanek można zamawiać przez DanPipe, ale minimalne
zamówienie do Polski to było bodajże 60€.

pozdrawiam
Jimmy

KrzysT

Apr 26, 2011, 7:28:19 AM4/26/11
On 25 Kwi, 13:45, Jimmy <mateu...@NOSPAMsylaba.poznan.pl> wrote:
> Drzewiej to było Synjeco, teraz to trochę loteria z cłem, vatem, akcyzą.
> Czyste tytonie do mieszanek można zamawiać przez DanPipe, ale minimalne
> zamówienie do Polski to było bodajże 60 EURO.

Kilka tytoni DanPipe do blendowania wprowadziło do swojej oferty
Fajkowo.pl
Tutaj pełny spis: http://www.fajka.net.pl/biuro-reklamy/nowosci-tytoniowe-na-fajkowo-pl/
Warto powiedzieć, że pojawił się tam również opisywany niegdyś w
superlatywach na grupie Holly's Discovery oraz parę gotowych
mieszanek, których w kraju dotychczas nie było.

Pozdrowienia,
K.

esklep....@gmail.com

Feb 19, 2014, 4:46:17 AM2/19/14