Cygara kubańskie

Cavallino

Witam, dawno mnie tu nie było, ale proszę o radę, może będziecie
wiedzieli też coś o cygarach.

Jakie cygara warto przywieźć z Kuby?
Jutro wracam z wakacji na Kubie, widzę że wszyscy kupują ilości hurtowe,
a ja zupełnie nie jestem w temacie (tytoni fajkowych niestety nie mają).
Widziałem że w sklepach są do kupienia marki Cohiba, Montechristo, Romeo
i Julia czy Paratacas lub Guantanamera.
Chodziłoby o szybkie upłynnienie cygar po powrocie.

Fajnie by było gdyby ktoś napisał jaka marka, model, i jakiej ceny można
by się spodziewać za nie w kraju.

W ogóle najlepiej by było gdyby ktoś podał kontakt do ewentualnych
chętnych na takowe rarytasy (jestem z Poznania), albo wręcz sam był
zainteresowany zakupem.

Prosiłbym też o mail priv (trzeba usunąć BEZ-SPAMU z adresu), bo z netem
na Kubie kiepsko.
No i najważniejsze - sprawa bardzo pilna, bo zakupy mogę zrobić tylko
jeszcze dzisiaj.