BBF, FVF, Virginia, Dark fired etc.

Karol 'Carlos' Cieśla

Aug 29, 2011, 4:36:06 PM8/29/11
Witam, wieczorowa pora...

Wiem, jaka jest roznica w mocy, smaku...
Ale interesuje mnie roznica w produkcji/technologii...

1) BBF i FVF (pewnie MFV rowniez) - oba od SG, oba z naturalnej Va, oba
inne jesli chodzi o wyglad, smak, zapach, moc - z czego to wynika?

2) Co to za tyton "dark fired"/"malawi dark fired" - jest to sklad wielu
mieszanek SG czy GH, jest specyficzny, mocny - ale czym to jest, jak
jest produkowane? I wreszcie: jakie Waszym zdaniem fajki najbardziej sie
do tych tytoni nadaja?
Ja z nich probowalem jak na razie GH Dark Flake (w kiepskiej ceramicznej
fajce) i SG Commonwealt Mixture (stary, maly bilard Adventure - musze,
zgodnie z sugestia Rotma kupic do niej Petersona systemowego). Na
odpalenie czeka COB, FVF i Bl Pigtail.

3) Black Pigtail, Brown Pigtail - jak rozumiem, to rowniez Dark Fired -
czy mozna przyjac, ze Bl Pigtail i Dark Flake to podobny tyton, acz
inaczej obrobiony "na koncu"?

--
pozdro, karol :-?