Biuro Sindbad i bagaz.

JarY

Witam
Na dniach wybieram sie do Angli przez biuro SINDBAD autokarem. Chciałem się
zapytac jak jest z bagazem.Niby pisze ze mozna przewiezc 2 torby do 30 kg.
Ja mam ok 40 kg. Czy nie bedzie z tym problemu? (wymiary toreb sa mniejsze
niz podano w regulaminie)
Z gory dzieki za odpowiedz

Zbyszek Tuznik

JarY pisze:

> [...]
> zapytac jak jest z bagazem.Niby pisze ze mozna przewiezc 2 torby do 30 kg.
> Ja mam ok 40 kg. Czy nie bedzie z tym problemu?

<Alojzik mode>
Masz jasno napisane przeciez. Nie masz napisane jaka jest doplata za
nadbagaz?
Jesli nie, to i tak chyab najlepiej wiedza w biurze?
Trzeba by do nich zadzwonic i sie zapytac.
</Alojzik mode>

Mozna tez sie przejsc wczesniej i zobaczyc jak wyglada zaladunek (czy
jest np. waga w sensie)

(wymiary toreb sa mniejsze
> niz podano w regulaminie)

Ale waga wieksza jakby...

Tak z czystej ciekawosci, dlaczego masz az 40 kg?
Wieziesz puszki z mielonka na dwa miesiace?

Zbyszek

go!

JarY wrote:
> Niby pisze ze mozna przewiezc 2 torby do 30 kg.
> Ja mam ok 40 kg. Czy nie bedzie z tym problemu? (wymiary toreb sa mniejsze
> niz podano w regulaminie)

Masz dwie torby po 40 kg kazda? ????
--
go!

Cezar

> Tak z czystej ciekawosci, dlaczego masz az 40 kg?
> Wieziesz puszki z mielonka na dwa miesiace?

Znalem takiego, ktory wiozl pol worka ziemniakow ...

c.

Zbyszek Tuznik

Cezar pisze:

> Znalem takiego, ktory wiozl pol worka ziemniakow ...

Ale to juz 50kg jesli sie nie myle? :)
Swoja droga jesli to sa dwie torby do 30kg - w sumie, to limit jakby
zbojecki, juz ryanair tyle daje (chyba).

Zbyszek

Cezar

> Ale to juz 50kg jesli sie nie myle? :)

Mniejsi przewoznicy nie za bardzo zwracali na to uwage kiedys...
Nie jezdzilem juz autobusami dobrych kilka lat wiec nie za bardzo wiem jak
jest teraz.

> Swoja droga jesli to sa dwie torby do 30kg - w sumie, to limit jakby
> zbojecki, juz ryanair tyle daje (chyba).

(Nie)stety konkurencja na rynku wymusza ukrywanie cen w oplatach
dodatkowych.

ps. ryan ma teraz 15+10 kg wiec w sumie 25.

c.

go!

Zbyszek Tuznik wrote:

> Swoja droga jesli to sa dwie torby do 30kg - w sumie, to limit jakby
> zbojecki, juz ryanair tyle daje (chyba).

po doplacie 10E za kazdy kg powyzej 15

--
go!

Zbyszek Tuznik

Cezar pisze:

> ps. ryan ma teraz 15+10 kg wiec w sumie 25.

a to przepraszam.

Zbyszek

Wszystko zalezy od kierowcow i od tego jak pelny bedzie autobus.
Jednego razu za druga ponad 30kg torbe zaplacilem 20zl (moja dziewczyna
poszla rozmawiac z kierowcami), innego razu za maly kilkunasto kilogramowy
plecak 70zl (ja rozmawialem).
Reguly nie ma, musisz rozmawiac z kierowcami, najlepiej jak porozmawia
kobieta - to z mojego doswiadczenia.

Zbyszek Tuznik

go! pisze:

> po doplacie 10E za kazdy kg powyzej 15

Cezar twierdzi, ze limit - laczny na check in i hand - jest 25kg, wiec
jakby doplata byla powyzej 25 (ewentualnie).

Zbyszek

Sorki za jeszcze jeden post - ktos pisal ze ktos przewozil ziemniaki.
Ja mialem okazje jechac z kobieta ktora przewozila OCET, kilkanascie butelek
z czego kilka peklo - wiecie co ocet potrafi w ciagu nocy jazdy autobusu
zrobic z torba, i wszystkimi innymi torbami do ktorych dotarl.
Ktos mial swoja torbe pod torba z octem, dobra - wydawalo sie markowoa torba
z wytrzymalego materialu - dokumenty ktore mial w srodku byly tylko do
wywalenia, torba zreszta tez - pierwszy raz widzialem co moze zrobic ocet.
No i te zapach.... no i celnicy francuscy przed eurotunelem :) - od tamtego
czasu autobusem nie jechalem.

Zbyszek Tuznik

O pisze:

> wiecie co ocet potrafi w ciagu nocy jazdy autobusu
> zrobic z torba, i wszystkimi innymi torbami do ktorych dotarl.

Wiesz, w koncu jest to kwas... (roztwor wodny tegoz) ale zawsze.

Zbyszek

Cezar

"Zbyszek Tuznik" <zb_t...@poczta.onet.pl> wrote in message

Nie napisalem ze jest laczny limit :) Nie mozna dodawac ani odejmowac
limitow wagi
przekroczenie 15kg w glownym bagazu wiaze sie niestety z oplatami.

c.

Zbyszek Tuznik

Cezar pisze:

> Nie napisalem

Nie.

ze jest laczny limit :) Nie mozna dodawac ani odejmowac
> limitow wagi

To jasne.

> przekroczenie 15kg w glownym bagazu wiaze sie niestety z oplatami.

To tez.

Nadal jednak mozesz wziac ze soba 25kg bagazu (przy zastosowaniu sie do
wszystkich innych przepisow oczywiscie).

Zbyszek

go!

Zbyszek Tuznik wrote:

> Cezar twierdzi, ze limit - laczny na check in i hand - jest 25kg, wiec
> jakby doplata byla powyzej 25 (ewentualnie).

W przypadku autokaru pominelismy chyba bagaz podreczny wiec i tu nie
wspomnialem o nim ..
Takze reasumujac do samolotu (Ryanair) zabierasz 15 + 10 podrecznego a
do autokaru 30 + 30 + x podrecznego. Takze roznica bedzie znaczna biorac
wlasnie pod uwage koszt doplaty za nadbagaz na pokladzie samolotu..
(10E/1kg)

--
go!

Zbyszek Tuznik

> W przypadku autokaru pominelismy chyba bagaz podreczny

Nie wiem, nigdy nie jechalem autokarem (do UK znaczy sie)

wiec i tu nie
> wspomnialem o nim ..
> Takze reasumujac do samolotu (Ryanair) zabierasz 15 + 10 podrecznego a
> do autokaru 30 + 30 + x podrecznego.

Zeby jeszcze pobic piane troche, tworca watku nie napisal do 30kg
*kazda*, wiec tak naprawde nie wiemy co uslugodawca (Sindbad) mial na mysli.

Zbyszek

Marek (UK)

Cześć Zbyszek Tuznik
Mon, 21 Apr 2008 10:05:26 +0100 w <news:fuhlcl$skt$1...@news.onet.pl>
napisałeś:

> (czy
> jest np. waga w sensie)

dobre! ;)
MSPANC
Marek (West Yorkshire)
[ Pomyśl zanim odpiszesz ]

JarY

> Masz dwie torby po 40 kg kazda? ????

Mam jedna torbe ok 18 kg i druga ok 20 kg

go!

JarY wrote:

> Mam jedna torbe ok 18 kg i druga ok 20 kg

No dobra.. Nie chcialo sie nikomu lacznie z Toba to ja to zrobilem
http://www.sindbad.pl/index.php?go=1924

Napisane jak byk:
>"2. Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu 2 sztuk bagażu podróżnego
>o łącznej wadze 30 kg, przy czym suma wymiarów każdego z nich nie może
>przekraczać 165cm (szerokość + wysokość + głębokość). Bagaż ten jest
>rejestrowany przez obsługę autokaru poprzez naklejenie banderoli i
>wpisanie do biletu ilości bagaży.
>3. Pasażer może zabrać do autokaru bagaż podręcz-ny o wadze do 5 kg.
>Bagaż ten powinien być umieszczony pod fotelem pasażera i nie
utrudniać >swobody pozostałym podróżnym.
>4. Bagaż przekraczający powyższy limit może być przewieziony tylko
>wtedy, gdy pozwoli na to miejsce w luku bagażowym. Za nadbagaż
>Przewoźnik pobiera opłatę w zależności od kraju wyjazdu
1Euro/1GBP/2CHF >lub 4 PLN za 1kg. Bagaż ten jest rejestrowany przez
obsługę autokaru, a >Pasażer otrzymuje potwierdzenie dokonanej wpłaty
poprzez wklejenie do >biletu naklejki z napisem opłata za nadbagaż.
Przewoźnik zastrzega >sobie prawo do odmowy przewiezienia nadbagażu ze
względu na ograniczoną >pojemność luków bagażowych."

Masz 8 kg nadbagazu.
Jak doplacisz 32 zl to nie bedzie cie stac juz na ta podroz?

--
go!

JarY

To doskonale wiedzialem. Tylko chcialem sie zapytac czy jakos waza te torby
czy jak ?

Mruf

"JarY" <jar...@poczta.onet.pl> wrote in message

> To doskonale wiedzialem. Tylko chcialem sie zapytac czy jakos waza te
> torby
> czy jak ?

po prostu zaplac i nie kombinuj...
czas ktory zmarnowales na pisanie postow juz Cie wiecej kosztowal...

P.

"Mruf" <stefan.k...@gazeta.pl> wrote in message

> po prostu zaplac i nie kombinuj...
> czas ktory zmarnowales na pisanie postow juz Cie wiecej kosztowal...

Nie, napewno nie kosztowal wiecej - badz czlowiek idz do kierowcy i daj
chlopakom zarobic dodatkowego grosza, a napeweno za kilka zl wezma Ci te
dodatkowe nascie kilo.

go!

JarY wrote:
> To doskonale wiedzialem. Tylko chcialem sie zapytac czy jakos waza te torby
> czy jak ?

Wiesz co.. Wez te torby tak jak masz.. A nuz nie zwaza
A jak bedziesz mial zyciowego pecha i zwaza to sobie odloz 32 zl na
czarna h i miej przy sobie.

--
go!

muraw...@gmail.com