Przymusowy urlop

Universis

Pracuję pod agencją, a oni ostatnio wymyślili zmianę kodu podatkowego i w ramach tego kazali nam do końca maja powybierać urlopy. Miałem 4 dni i tak mi wypadło że były to ostatnie 4 dni maja, a w czerwcu nie mogłem ich wykorzystać - tak mi powiedzieli. Wypisałem więc te 4 dni - dostałem 3 - motywowali to tym że 31.05 nie ma miejsc na urlopy bo za dużo ludzi na ten dzień. Czy powinni mi za ten dzień zapłacić ? Czy w ogóle mają prawo do wysyłania na przymusowy urlop ?

kazio101

On 05/06/2015 10:52, Universis wrote:
> Pracuję pod agencją, a oni ostatnio wymyślili zmianę kodu podatkowego i w ramach tego kazali nam do końca maja powybierać urlopy. Miałem 4 dni i tak mi wypadło że były to ostatnie 4 dni maja, a w czerwcu nie mogłem ich wykorzystać - tak mi powiedzieli. Wypisałem więc te 4 dni - dostałem 3 - motywowali to tym że 31.05 nie ma miejsc na urlopy bo za dużo ludzi na ten dzień. Czy powinni mi za ten dzień zapłacić ? Czy w ogóle mają prawo do wysyłania na przymusowy urlop ?

nie jestem specem, ale jeżeli agencja proponuje urlop to nie jest źle.
Miałem kontakt z takimi które nie przypominały o urlopie i czekały aż go
stracisz bo nie wybrałeś w terminie.