UK 2015 general election results

Zabka

markiz....@gmail.com

12.6% ludzi glosowalo na UKIP - Express Entry Canada. ;-]
Fajnie bylo, ale trzeba looknac gdzie indziej.
Tym bardziej ze juz to przerabialem. W PL tez mnie nie chcieli to sobie pojechalem do Niemiec. Tam to jakby genetycznie niedopasowany bylem. "Zjednoczone" Krolestwo zaoferowalo niezla prace i pieniadze, ale za cene nieciekawego, sztucznego zycia.
Jakby pozostaje mi po Europie taki niesmak w ustach i dziwne uczucie ze Europa jest stworzona dla starych ludzi i przez starych ludzi...

--
Markiz DoSadny

PiteR

pisze tak:
Nie mogę pojąć dlaczego w Polsce muszą być marmury i bruk na chodniku.

https://www.google.pl/maps/@49.835767,-97.121069,3a,75y,108.1h,66.75t/data=!3m4!1e1!3m2!1snoTkPE7aZhO8nJzCg49--g!2e0

--
Piter

Let me see your war face.

markiz....@gmail.com

On Wednesday, 27 May 2015 19:34:00 UTC, PiteR wrote:

> Nie mogę pojąć dlaczego w Polsce muszą być marmury i bruk na chodniku.

?? nie wiem o co biega z tymi marmurami
ale uk w pigulce jak to zapamietalem

Buy now pay in 3 months.
Sale!