doładowanie karty Oyster z netu

PiteR

Dwa pytania o Oyster. Jest tu kto? halooo

1. Imho niemożliwe jest doładowanie Oyster z banku przelewem lub kartą
kredytową bez wizyty na stacji i "odebrania" doładowania. Mam rację?

Jeżdzę tylko autobusami i nie chce mi się wysiadać na stacji po
doładowanie.

2. wejscie za bramki metra i od razu wyjście. Dlaczego pobierają max
opłatę za to? Czy można próbować odzyskać kasę?

--
Piotrek

mind the gap between the train and the platform.