darmowe leki obecnie

universis

Po zawale serca w UK wystarałem się o certyfikat HC2 który uprawniał
mnie do nabywania darmowych leków. Ostatnio jednak wprowadzono zmiany i
nastąpiła znacząca redukcja listy chorób na które można dostać taki
certyfikat. W śród nich jest cukrzyca, epilepsja - jest też coś
enigmatycznie napisane o dochodach. Ja jestem osobą samotną, wynajmuję
pokój i zarabiam na życie dostając wynagrodzenie : minimum wage.
Czy mogę dostać taki certyfikat ?