Otworzyć dopiero 10 lipca!

moooni

No i co zaglądasz wcześniej??
:)

100 lat 100 lat niech żyje żyje nam :)
Tralala :)

Jutro nie dam rady, bo właśnie zamykam kompa na klucz i jadę do PL :)
Narra.

M.

Robson

Radujmy się, wujaszku! Toż to moooni!

> No i co zaglądasz wcześniej??
> :)

Nie zaglądałem!

> 100 lat 100 lat niech żyje żyje nam :)
> Tralala :)

Dzięki. :)

> Jutro nie dam rady, bo właśnie zamykam kompa na klucz i jadę do PL :)
> Narra.

A ja dopiero dziś, bo net mam z komórki.

--
==R==

moooni

Użytkownik "Robson" <r0b...@b0cznica.0rg> napisał w wiadomości:

> Radujmy się, wujaszku! Toż to moooni!

> Nie zaglądałem!

I bardzo dobrze!

> Dzięki. :)

2,50.

> A ja dopiero dziś, bo net mam z komórki.

A ja z kuchni :)

M.

Robson

Radujmy się, wujaszku! Toż to moooni!

> 2,50.

Nisko się cenisz. Pośpiewaj jeszcze do równej dychy :)

> A ja z kuchni :)

Daj trochę ;)

--
==R==

moooni

> Radujmy się, wujaszku! Toż to moooni!

> Nisko się cenisz. Pośpiewaj jeszcze do równej dychy :)

To promocja dla Ciebie :)

> Daj trochę ;)

Se weź :)

M.