Najlepszego, Robsonku :)

moooni

Dzisiaj Dzień Dziecka.
Powinieneś jechać do Kasi powiększać rodzinę, hehe :p

M.

Robson

Radujmy się, wujaszku! Toż to moooni!

> Dzisiaj Dzień Dziecka.

Nie, dziś jest 6 ;)

> Powinieneś jechać do Kasi powiększać rodzinę, hehe :p

Toć ja nie muszę do niej jechać, bo z nią mieszkam ;)

--
==R==

moooni

Użytkownik "Robson" <r0b...@b0cznica.0rg> napisał w wiadomości:

> Nie, dziś jest 6 ;)

Nieprawda! Ósmy!

> Toć ja nie muszę do niej jechać, bo z nią mieszkam ;)

A to przepraszam. Mam stare informacje :)

I jak?
Fajnie?
Przynosi Ci gazetę i kapcie, biega po piwo i chodzi po domu w stringach? :)

M.

Robson

Radujmy się, wujaszku! Toż to moooni!

> Nieprawda! Ósmy!

A nie 11?

> A to przepraszam. Mam stare informacje :)

Zdarza się :) Nic nie szkodzi.

> I jak?

Super.

> Fajnie?

No ba.

> Przynosi Ci gazetę i kapcie, biega po piwo i chodzi po domu w stringach? :)

Gazet nie przeglądam, chodzę boso, piwo pijemy razem i tak, chodzi ;)

--
==R==