Uwaga oszust!!!!

macw...@gmail.com

UWAGA OSZUST!!!
Chciałbym wszystkich przestrzec przed Panem/Panami określającymi się jako ELITE HACKERS i posiadającym e-mail Infoprogh @ gmail com. Zleciłem im usługę, za którą zapłaciłem. Usługa miała być wykonana w czwartek 30.04. Po wpłaceniu należności kontakt się urwał. Brak odpowiedzi na emaile. Słowem NIC. Pieniądze wyrzucone w błoto. Prokuratura zawiadomiona i już jest podobno blisko tych Panów. Oferują oni płatność poprzez BLIK, pieniądze wędrują do PAYu a stamtąd na konta. Znane już są Policji te konta i ich właściciele. Przestrzegam przed tymi oszustami i złodziejami. Jeżeli ktoś chciałby szczegóły to mogę podać.

viol...@vp.pl

Potwierdzam

ksiezyc swieci

Nie polecam firmy elite hackers która posługuje się mailem info...@gmail.com przyjmuje zlecenie udaje że je bada i daje Ci wynik. Po zbadaniu pokazuje realizację ale żeby dostać pełny dostęp trzeba wysłać pieniądze do końca. Po przesłaniu pieniędzy kontakt zanika. Oszuści i złodzieje