Platnik - przeniesienie na inny komp.

BH

Przenioslem caly katalog Prokom_cos_tam i na innym komputerze sie uruchamia,
ale przy probie logowania komunikuje, ze nie moze zweryfikowac hasla
administratora bo baza jest uszkodzona.
Prosze o podpowiedz jak to rozwiazac.
BH

obe

BH pisze:

Zanim przeniesiesz płatnika, na innym komputerze wykonaj nową
instalację, a potem podmień katalog.

Karol Michalowski

Użytkownik "BH" <b...@tv9.pl> napisał w wiadomości

1. Zainstaluj "czystego" Płatnika na nowych komputerze

2. Skopiuj bazę danych ze starego komputera i zapisz ją na nowym komputerze
w wiadomym dla ciebie miejscu

3. Po uruchomieniu nowo zainstalowanego Płatnika zaimportuj skopiowaną bazę
danych - potrzebne ci będzie do niej hasło, które zakładałeś podczas jej
tworzenia.

Po zaimportowaniu bazy danych masz w pełni działającego Płatnika

Pozdrawiam

Karol

Piotr Palusiński

In news:gf0r02$30l$1...@inews.gazeta.pl,
*BH* <b...@tv9.pl> typed:

Zainstaluj płatnika, i wykonaj jak niżej.
Ustawienia w platniku skopiuj klucz:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Prokom ...
oraz baze danych Płatnik.mdb.
A najlepiej to skopiuj cały folder C:\Program Files\PROKOM Software SA i
wszystko na tacy
Jeśli zapomniałeś hasla do bazy, to wlasnie za pomoca poniższego
skryptu/programu odczyta haslo do bazy - zapisane w rejestrze.
Tu jest opisane jak za pomoca skryptu mozna odczytac haslo
http://platnik.fork.pl/

freewolny

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gf1h6g$jh0$1...@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> skryptu/programu odczyta haslo do bazy - zapisane w rejestrze.
> Tu jest opisane jak za pomoca skryptu mozna odczytac haslo

Dodam tylko, że z powodu zmiany nazwy Prokom na Asseco, od wersji
7.03.001 zmieniła się również lokalizacja programu i kluczy w
rejestrze. Jedyna różnica, to zmiana wszystkich wpisów z Prokom na
Asseco.

Damian

ZeN

> [...]
> http://platnik.fork.pl/
> --
> Piotr Palusiński [Microsoft MVP Shell/User]

to było dobre kiedyś...
teraz jest koala ratownik :)
http://www.koala.pl/Index2.php?page=KoalaRatownik&lang=pl

Piotr

korbass

> zweryfikowac hasla administratora bo baza jest uszkodzona.

tak może się zdarzyć kiedy bazę zgrywasz z płytki CD lub DVD (w każdym
bądź razie ja tak miałem). Rozwiązanie okazało się trywialne. Plik z
bazą po zgraniu z płytki (backup) miał ustawiony parametr tylko do
odczytu, wystarczyło go zdezaktywować. Pozostałe rady jak najbardziej
słuszne. Przy instalacji płatnika zakładasz sobie nowe hasło dla
ADMINISTRATORA, a programem "koala ratownik" odkopiesz hasło do bazy -
jeśli je zapomniałeś.

pozdrawiam

adam.k...@gmail.com

Spróbuj Koala Ratownika 3.0, który dzisiaj został opublikowany https://www.koala.pl/applications/koala-ratownik-3-0