Szyfr

trimowWP

Witam
Mam małego hakera w domu i XP
Potrzebuję więc zahasłować parę katalogów.
Dajcie jakieś nazwy lub namiary darmowe programy.
Dzięki
Pozdrowienia
Zbych

Skylla

> Mam małego hakera w domu i XP
> Potrzebuję więc zahasłować parę katalogów.
> Dajcie jakieś nazwy lub namiary darmowe programy.

XP ma wszystko co potrzeba.
Konta i uprawnienia.
S.

och.karol

Użytkownik "trimowWP" <tri...@wp.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Mam małego hakera w domu i XP
> Potrzebuję więc zahasłować parę katalogów.
> Dajcie jakieś nazwy lub namiary darmowe programy.

Jeśli XP Prof, to masz w nim szyfrowanie.
Jeśli nie to sobie sam coś wybierz
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=85.
[Komentarze w tym portalu potraktuj dość ostrożnie].
Nie wiem jakie są opinie o Microsoft Private Folder.

karol

och.karol

Użytkownik "Skylla" <sky...@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości

O ile się nie mylę Home "nie ma szyfrowania".

karol

misiek1928

> Nie wiem jakie są opinie o Microsoft Private Folder.

Używałem jakiś czas z ciekawości - całkiem fajny, prosty i przyjazny ale
niestety ZERO WSPARCIA - dlatego został wycofany. Nie miałem z nim
żadnych nieprzyjemności ale ponoć nie ma żadnej strategii postępowania
na wypadek "szaleństwa" programu.

och.karol

Użytkownik "misiek1928" <misiek_19...@o2.pl> napisał w wiadomości

... ale dla home-user'a chyba będzie spoko?

karol

misiek1928

> ... ale dla home-user'a chyba będzie spoko?

jak najbardziej, tylko pamiętaj, że nie możesz mieć do nikogo pretensji
jak program się posypie i nie będziesz mógł odzyskać danych ;)

Grzegorz Niemirowski

misiek1928 <misiek_19...@o2.pl> napisał(a):

> [...]
> niestety ZERO WSPARCIA - dlatego został wycofany. Nie miałem z nim
> żadnych nieprzyjemności ale ponoć nie ma żadnej strategii postępowania na

Tylko czy inne programy dają jakieś sensowne wsparcie?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

och.karol

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthe...@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:eabej4$tv$1...@opal.icpnet.pl...

> Tylko czy inne programy dają jakieś sensowne wsparcie?

... i mając na uwadze sens kontaktu polskojęzycznego home-user'a z
anglojęzycznym specjalistą.

karol

misiek1928

> ... i mając na uwadze sens kontaktu polskojęzycznego home-user'a z
> anglojęzycznym specjalistą.

faktycznie kontakt ze specjalistą jest i tak mało prawdopodobny ale jak
jest wsparcie chociażby po chińsku to "gdzieś" można znaleźć how-to
(rescue) po choćby angielsku ;)

trimowWP

Użytkownik "och.karol" <och....@gazeta.pl> napisał

Dzięki wszystkim

Pozdrowienia
Zbych

Tomek ITcentre

Uzyskaj dostęp do prawdy,

Szeroko rozumiane bezpieczeństwo sieci i aplikacji webowych.
WickrMe: ITomaszIT (sprawdzany na bieżąco)
Mail: ITomaszIT@ protonmail.com (sprawdzany rzadziej)

masz problem związany z cyberbezpieczeństwem? odezwij się!