Nie można uruchomić aplikacji, ponieważ jej konfiguracja jest niewłaściwa

kolor

Potrzebowałem szybko troche miejsca na dysku i padł strzał na katalog
Windows a w nim różne foldery $NTUninstall itp
Myslałem że nie jest to do niczego potrzebne, ale po tej operacji część
programów nie chce mi się uruchamiać wyświetlając komunikat: "Nie można
uruchomić aplikacji, ponieważ jej konfiguracja jest niewłaściwa. Problem
może rozwiązać ponowne zainstalowanie aplikacji". Co moge zrobić w tej
sytuacji, czy wystarczy dograć tu jakieś pliki, czy mój Windows jest już
skończony?

Piotr Palusiński

In news:fsogcq$hp3$1...@nemesis.news.neostrada.pl,
*kolor* <ko...@col.or> typed:

To co pokasowałeś, to są pozostałości z instalacji łatek z Windows Update
lub SP2. Jeśli nie masz zamiaru ich odinstalowywać, to dobrze zrobiłeś, że
je skasowałes. Problem u Ciebie jest inny. Na pierwszy ogien skorzystaj z
"Przyracania systemu" - z data kiedy było ok.

henryk maciaszczyk