problemy z instalacją Debiana z interfejsem i jakąkolwiek grafiką

adela0ze...@gmail.com

Jul 6, 2018, 5:24:32 PM7/6/18
Przy instalacji Debiana 9.4 pojawia mi się komunikat, czy chcę kontynuować bez serwerów lustrzanych i że bez nich będę miała okrojoną wersję systemu.
Jednak po kliknięciu że nie chcę i tak mam wersję z samą konsolą bez pulpitu. Jaki jest tego powód i jak to zmienić ?
Również podczas instalacji wyskakuje komunikat, że brakuje plików iwlwifi-2030-6.ucode i iwlwifi-2030-5.ucode i wnioskuję, że bez nich nie można uzyskać połączenia sieciowego, bo potem pojawia się komunikat. Pierwszy z nich jest do pobrania w Internecie, ale drugiego już nie mogę znaleźć.