Przeniesienie konfiguracji Skype

Czarek Grądys

Dec 11, 2014, 3:51:26 AM12/11/14
Coś dziwnego mi się na jednym kompie dzieje, Ubuntu 14.04
Próbuję przenieść konfigurację Skype (też z Ubuntu)
Czyli robię tak:

rm -r .Skype/
tar xzf skype.tar.gz

i na wszelki wypadek

chown -R czarek.czarek .Skype/

Niestety, Skype zgłasza:
"Zostałeś wylogowany ze Skype. Prawdopodobnie nastąpiło to wskutek
zmiany hasła z innej lokalizacji lub błędu przy połączeniu z serwerem
rejestracyjnym. Spróbuj się ponownie zalogować."

Co tu jest grane? Na kilka innych kompów przeniosłem, a ten jeden opór
stawia. Dodam, że jakiś czas podziałał i to się zrobiło, teraz od razu
jest ten komunikat po odtworzeniu katalogu ~/.Skype. Hasła nie zmieniałem.

--
Cezary Grądys
czar...@wa.onet.pl