Jaka karta graficzna PCI Expres 16

Czarek Grądys

Witam.
Padła mi karta graficzna, komp ma ponad 5 lat, więc pytanie co byście
polecili, żeby nie przedobrzyć i żeby w miarę chodziło.
Płytę mam PK5SE Asusa. Raczej budżetowo.

--
Cezary Grądys
czar...@wa.onet.pl

qed

On 23.07.2014 09:23, Czarek Grądys wrote:
> Witam.
> Padła mi karta graficzna, komp ma ponad 5 lat, więc pytanie co byście
> polecili, żeby nie przedobrzyć i żeby w miarę chodziło.
> Płytę mam PK5SE Asusa. Raczej budżetowo.

Cześć
Nie wiem czy szukasz nówki, czy używek. ja działałem ostatnio na
Radeonach, najpierw 4850 a teraz 7850. Obecna generacja to chyba 9000.
W obydwu przypadkach nie było problemów (Ubuntu Studio, Luninux)

QED

Czarek Grądys

W dniu 13.08.2014 o 10:51, qed pisze:
Dzięki, kupiłem Nvidii, nie pamiętam teraz konkretnie i działa.

--
Cezary Grądys
czar...@wa.onet.pl

qed

spox :) nie jestem maniakiem radeona jakby co :)

QED