Zna ktoś metody złapania robala za łapę albo ogon?

Stokrotka

Mam coś w komputerku, ale nie umiem sobie z tym poradzić.
Nie chcę przeinstalowywać windowsa przed znalezieniem,
bo wiem, że się powtórzy.
Chcę złapać za łapę lub ogon. Dopiero wtedy przeinstaluję.
Jest wiele objawów, a ja nie jestem całkiem zielona.
Trochę programuję, ale nie w asemblerze,
ale asemblera mnie kiedyś uczono, i coś tam zaliczałam .
Pierwsze objawy były takie:
bardzo wolna praca komputera,
więc puściłam antywirusa, świeżego , z kiosku,
znalazł 14 sztuk, usunął.
Ponowny dokładny skan nic nie wykazał, jednak w następnym dniu,
mimo pracy pod antywirusem , znalazł 3 czy 4 sztuki.
Są i inne objawy.
Pomoże ktoś?
Może jakiś link dostanę?

LordBluzg®

"Stokrotka" wydumał(a) w wiadomości ID news:nahoqe$8q1$1...@usenet.news.interia.pl
http://www.bleepingcomputer.com/download/combofix/

--
LordBluzg®™
Get out of the road if you want to grow old.(€™)

Adam Wysocki

Stokrotka <ortogra...@gazeta.pl> wrote:

> Trochę programuję, ale nie w asemblerze,

A w czym programujesz?

--
"qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
http://www.chmurka.net/

Stokrotka

> A w czym programujesz?

MS Visual Basic 2008 Express Edition

Sz.Tolec

W dniu czwartek, 25 lutego 2016 23:45:33 UTC+1 użytkownik Adam Wysocki napisał:

> A w czym programujesz?

Jak to Stokrotka to programuje w "Bosch Serie 4 VarioPerfect WAE20166PL"