IRCa mamy

Arnold Ziffel

#apcoh @ irc.pirc.pl

--
Biegnie pies przez pustynie, widzi drzewo i mówi:
- Jeśli to znowu fatamorgana to mi pęcherz pęknie!

Klakier

Arnold Ziffel:
> #apcoh @ irc.pirc.pl

A zagląda tam ktoś tak w ogóle?
Bo widzisz, obecnie korpoludki D Inc. (na których zresztą wg wiki ślini się już
podobno Małomientki) z TimSpika dla Gimbusiarni Fortniteowo-Minecraftowej
wyhodowali sobie już nowe pokolenie ircusiów i trzepią na nich kapuchę za
emotikony. ;p

Arnold Ziffel

Klakier <garg...@papasmerf.pl> wrote:

> A zagląda tam ktoś tak w ogóle?

Ja zaglądam :D

> Bo widzisz, obecnie korpoludki D Inc. (na których zresztą wg wiki ślini się już
> podobno Małomientki) z TimSpika dla Gimbusiarni Fortniteowo-Minecraftowej

Znaczy kto? Discord?

> wyhodowali sobie już nowe pokolenie ircusiów i trzepią na nich kapuchę za
> emotikony. ;p

Podrabiane te ircusie.

--
Spotykają się dwa psy i jeden mówi:
- Wiesz, szczekałem...

Klakier

Arnold Ziffel:

> Ja zaglądam :D

Pozwolę sobie zajrzeć w odwiedziny przy okazji.

> Znaczy kto? Discord?

Ano.

> Podrabiane te ircusie.

Stare ircusie, chociaż trochę koterii również się znajdzie.
No ale to pewnie zależy też od pokoju, czy raczej w tym przypadku zestawu pokoi.

Arnold Ziffel

> Pozwolę sobie zajrzeć w odwiedziny przy okazji.

I nie było okazji... albo zajrzałeś i nie zauważyłem :)

Pusto tam jak i w całym Usenecie.

> Ano.

Mam DC, siedzę na paru serwerach, ale udzielam się w sumie tylko na
jednym. No może dwóch, ale drugi jest mój :) Na innych przeglądam tylko
memy i śmieszne obrazki, bo ludzie tam są zbyt odklejeni, żeby wchodzić
z nimi w dyskusję.

> Stare ircusie, chociaż trochę koterii również się znajdzie.

Starych to na tym DC wielu nie ma :) Sama platforma też raczej jest
skierowana dla głupszego lub młodszego użytkownika. Jakieś reakcje,
animowane gify, boty, role, levele, itd. Na cholerę to komu.

--
Mówi lew do żaby:
- Ale ty jesteś brzydka... Jesteś zielona, oślizgła i masz strasznie

Klakier

> Pusto tam jak i w całym Usenecie.

Nie było jeszcze okazji. Kiedyś zalookam, najpierw jednak muszę coś załatwić.

> [...]
> jednym. No może dwóch, ale drugi jest mój :) Na innych przeglądam tylko
> memy i śmieszne obrazki, bo ludzie tam są zbyt odklejeni, żeby wchodzić

Podasz linkę? ;)

> Starych to na tym DC wielu nie ma :) Sama platforma też raczej jest
> skierowana dla głupszego lub młodszego użytkownika. Jakieś reakcje,
> animowane gify, boty, role, levele, itd. Na cholerę to komu.

Do monetyzacji, jak zwykle, lecz przynajmniej dość fajny klient dla Androida jest.

Klakier

Arnold Ziffel:
> Podrabiane te ircusie.

e tam, wyjebane genzek ircusie som. :-)))
https://youtu.be/6W5pq4bIzIw

Klakier

> e tam, wyjebane genzek ircusie som. :-)))

Spociły się xD
https://youtu.be/s_hlvRNgGOQ

Puck

Heh, fajnie to zmontowane jest, ale wydaje mi się, że to z więcej niż
jednego... Występu. Kamer, które robią zbliżenia nie widać na szerokich
ujęciach, a poza tym wydaje mi się, że inni ludzie biorą udział, a
przynajmniej w innych ubraniach (np. nie widziałem na wide-shocie
dziewczyny w pomarańczowej bluzie).

--
Winning popularity contests since ’85

Klakier

Puck:
Fajne, osobiście wolę jednak produkcje 3D z żabciami w kolorze fioletowym.
Są bardzo zabawne.

https://youtu.be/P1KT_I1LmtA
https://youtu.be/XCTYrcEUVQg
https://youtu.be/TOGusJon6qw

Dobranoc :-)

Arnold Ziffel

Klakier <garg...@papasmerf.pl> wrote:

> Fajne, osobiście wolę jednak produkcje 3D z żabciami w kolorze fioletowym.

W kolorze fioletowym to koty są lepsze.

--
Przychodzi baba do lekarza:
- Panie doktorze, dziękuję za wspaniałe leczenie.