haslo gg

jan osik

czy da się przechwycic haslo gg?

iwanos

W dniu 2015-03-25 o 11:41, jan osik pisze:
> czy da się przechwycic haslo gg?

musisz przekonwertować kod źródłowy w notatniku, a potem wylizać matce
stopy

TadeuszFantom

Użytkownik "iwanos" <iwa...@666.pl> napisał w wiadomości
Próbowałem, nie działa :D

Może najpierw podaj jaka wersja GG aby wiadomo było jaką metodę zastosować.

Najprościej to mail z powiadomieniem o ważnej wiadomości na stronie GG tak
aby musiał go kliknąć w celu odczytania. Nastepnie link w mailu tworzymy tak
aby widoczny był adres prowadzacy do tej strony GG a jako href niewidoczny
adres prowadzący do swojej strony (phishingowej). Nalezy stworzyć stronę
bliźniaczo podobną do tej GG. Kiedy kliknie zostanie skierowany do fikcyjnej
(Twojej) strony GG i tam okno logowania do którego musi wpisac hasło (numer
najlepiej aby był już wpisany aby bardziej realnie wyglądało). No i jesli
wpisze hasło to ono ląduje w Twojej bazie danych.
Inne metowy to mozna znaleźć na wyszukiwarkach. Nie uzywam GG więc nie
sprawdzałem, również dawno nie tworzyłem plików do takich celów. Może
poczyta:
http://haker.edu.pl/2013/10/27/jak-wlamac-sie-na-gg/
o ile dotyczy aktualnej wersji tego programu.

--
TadeuszFantom
---

iwanos

> [...]
> poczyta:
> http://haker.edu.pl/2013/10/27/jak-wlamac-sie-na-gg/
> o ile dotyczy aktualnej wersji tego programu.

Tadek czy ty masz obsrany zadek?