historycznie

Lukasz Jachowicz

Ahoj apcohowcy. Starzy. KtĂłrzy wiedzÄ , czym dla ciebie jest hacking.

RobiÄ prezentacjÄ na temat historii wĹ amĂłw w Polsce, i robiÄ research
w tym zakresie. Szukam szczegóŠów technicznych, a takĹźe prĂłbujÄ dojsÄ do tego,
co byĹ o pierwszym znanym wĹ amaniem w Polsce.

Nie chodzi tylko o internet - mam juĹź info o "poprawieniu" popularnego
BBSu, szukam teĹź informacji, czy dziaĹ o siÄ u nas coĹ ciekawszego
w phreakingu. Ciekawszego - tzn coĹ wiÄ cej, niĹź psucie urmetĂłw.

JakbyĹ cie mieli coĹ ciekawego do powiedzenia, adres
znacie. Klucz gpg teĹź - jakby coĹ , jest teĹź na keyring.debian.org

Ĺ .

Adam Wysocki

Lukasz Jachowicz <ho...@nospam.7thguard.net> wrote:

> Ahoj apcohowcy. Starzy. Którzy wiedzą, czym dla ciebie jest hacking.

Ojojoj... :)

A post w UTF-ie ;)

> Nie chodzi tylko o internet - mam już info o "poprawieniu" popularnego
> BBSu, szukam też informacji, czy działo się u nas coś ciekawszego
> w phreakingu. Ciekawszego - tzn coś więcej, niż psucie urmetów.

Poczytaj książkę "Sygnał Czasu". Czy pierwsze -- nie wiem, wątpię. Na
pewno ciekawe.

https://archive.org/details/sygnal_czasu

Gdzieś były też archiwa dawnej strony Telesfor (pl.misc.telefonia może
mieć wiedzę w temacie).

> Klucz gpg też - jakby coś, jest też na keyring.debian.org

-----BEGIN PGP MESSAGE-----
Version: GnuPG v1

hQIMA7KVPfnChKeDAQ//cMMzfg2P4lK0PlGBPlVwxLgEuwLNkioJ59T7UuMEoK/e
aAPb/hC+fmIwg6ZLQxWR+LoO9OjNwJwdcp/WEKKX7poVLGbqKTIPYUyVMsrVIVgv
rKz+rq815DBaDJAuE7Pvrtt6fUzK2IqtP66pkeQask8vQi+U7om3MAc6YhU8HoBa
Gxa2ToUHX8PcA7h/+xfSbaPcuI5htN5BSRzjxsulseFfeg3v7rRK6YwBSRoJZH0v
/tDiHXTaZ5pxWPvZ8UWEP48a/QeXIM21oP8swCMaP/ROGjNEeFE8tD5iRL5yLoST
1DxMp2nQiC0PXEF3ZuOC7sY1DlHsovvGw6LF0MtB88Q40gEXt72hurOFaZxsnxTg
TbjQvsbD3PZtI7A2IkvzmDqFdmbMBGRTByF0SyogsOxZPvBEfHTvGXXZolD2PnYg
5PUpx4W4NH9rp4hmLe3PfXQ5NIVyDB6rsRcqFlpoXxdWDpUaK4IofBSxvjx6q1iu
DFstnkCjIyQKFSRJ58Svj7o7RngI7JOnutID5cZr+de1lCU/0wqMT/EajYoVvBAT
iwmbbhdDfgDvetjUgUr6cFTahkozPwLDCvZ9NHZrbO0+bma8AgkENCPmHkfypg6l
JthgyIjO8GiyHyosJkF/AARwpQ/fneGBPIRMN4t4m3gwiEZGjyU4XZgFGHq+jZbS
YQGLOVHgmvX8vCyetoiaw8D2xKuply0MGxJui75dTgXFC7tO7w5gPbh1m8COzf3X
soQq2P/LtRx12gT1CDB59pwyh1fIPZX0qJF+CWlaWUIr9vUzLOJT/z4Pl8TJOp7o
HpA=
=8Fy1
Aj! Przestawilem sobie tydzien temu terminal z 8859-2 na utf i nie
poprawilem slrna. Thx :-)

> Poczytaj książkę "Sygnał Czasu". Czy pierwsze -- nie wiem, wątpię. Na
> pewno ciekawe.
>
> https://archive.org/details/sygnal_czasu

Bosko, dzieki, juz wrzucam do kolejki.

> Gdzieś były też archiwa dawnej strony Telesfor (pl.misc.telefonia może
> mieć wiedzę w temacie).

Ok, dzieki. Ta, spotkalem sie juz z paroma osobami, wiec o telesforze
slyszalem.

Anyway, fajne opowiesci uslyszalem, szkoda ze nie wszystkie on-the-record :)

l.

Lukasz Jachowicz

Adam Wysocki napisał(a):
> -----BEGIN PGP MESSAGE-----
> -----END PGP MESSAGE-----

Mozesz juz skasowac, zgarniete.

l.

Adam Wysocki

> Aj! Przestawilem sobie tydzien temu terminal z 8859-2 na utf i nie
> poprawilem slrna. Thx :-)

Mówisz, że w 2018 r. przeszedłeś z ISO na UTF? Ja nadal nie ;) Chyba po
prostu nie mam potrzeby :)

> Bosko, dzieki, juz wrzucam do kolejki.

Pamiętam że przeczytałem w jedną noc, wciągnęła mnie :) Może dlatego że
znam autora osobiście i o wielu opisanych wydarzeniach słyszałem.

> Ok, dzieki. Ta, spotkalem sie juz z paroma osobami, wiec o telesforze
> slyszalem.

W sumie jak znajdziesz, to daj znać -- chętnie bym wrócił i poczytał
jeszcze raz :)

> Anyway, fajne opowiesci uslyszalem, szkoda ze nie wszystkie on-the-record :)

Trzeba to kiedyś spisać ;) ("weźmy się i zróbcie" ;))

> Mozesz juz skasowac, zgarniete.

Ok :)

Lukasz Jachowicz

On 2018-02-16, Adam Wysocki <g...@somewhere.invalid> wrote:

> Mówisz, że w 2018 r. przeszedłeś z ISO na UTF? Ja nadal nie ;) Chyba po
> prostu nie mam potrzeby :)

Dobra, czas na poważne zmiany. Nie dość, że zaktualizowałem slrna
do wersji powyżej 0.98, to jeszcze już chyba prawidłowo skonfigurowałem
utf.

Ale .score musiałem przenieść żywcem. Nadal wkurzają mnie ci sami, co
kiedyś - oczywiście, jeśli wciąż żyją ;)

honej

Adam Wysocki

> [...]

> Dobra, czas na poważne zmiany. Nie dość, że zaktualizowałem slrna
> do wersji powyżej 0.98, to jeszcze już chyba prawidłowo skonfigurowałem

Działa :)

Ja trzymam się iso.

> Ale .score musiałem przenieść żywcem. Nadal wkurzają mnie ci sami, co
> kiedyś - oczywiście, jeśli wciąż żyją ;)

Pewnie już nie ;)

Adam Wysocki

Lukasz Jachowicz <ho...@nospam.7thguard.net> wrote:

> Mozesz juz skasowac, zgarniete.

Może Cię również zainteresować:

https://github.com/JanuszSpiewa/Archiwum-Polskiego-Phreakingu

Lukasz Jachowicz

On 2018-06-25, Adam Wysocki <g...@somewhere.invalid> wrote:

> Może Cię również zainteresować:
>
> https://github.com/JanuszSpiewa/Archiwum-Polskiego-Phreakingu

To już mam.

Z ciekawostek, dziś przyszła do mnie książka cpt cruncha o phreakingu
w USA, właśnie wydana. Z autografem :)

ł.

Adam Wysocki

Lukasz Jachowicz <ho...@nospam.7thguard.net> wrote:

> Z ciekawostek, dziś przyszła do mnie książka cpt cruncha o phreakingu
> w USA, właśnie wydana. Z autografem :)

Która dokładnie? Linknij :)

Lukasz Jachowicz

On 2018-06-27, Adam Wysocki <g...@somewhere.invalid> wrote:

> Która dokładnie? Linknij :)

https://www.indiegogo.com/projects/beyond-the-little-blue-box-books#/

ł.

Adam Wysocki

> https://www.indiegogo.com/projects/beyond-the-little-blue-box-books#/

Dzięki :)

Lukasz Jachowicz

On 2018-06-28, Adam Wysocki <g...@somewhere.invalid> wrote:

> Dzięki :)

Dobra, trochę się z nią męczyłem, bo - mówiąc eufemistycznie - d* nie urywa.
Jak masz kupować - nie kupuj. Jak kupiłeś, to można przekartkować :)

Ł.

Queequeg

> Dobra, trochę się z nią męczyłem, bo - mówiąc eufemistycznie - d* nie
> urywa. Jak masz kupować - nie kupuj. Jak kupiłeś, to można przekartkować
> :)

Mam tyle książek czekających na przeczytanie że nawet do niego nie
doszedłem :) Ogólnie ostatnio raczej czytam niekomputerową tematykę.

g.