Okresowe sprawdzenie obecności

Arnold Ziffel

Jak w temacie.

--
Teściowa przyjeżdża w odwiedziny do zięcia i córki. Drzwi oteiera zięć:
- O, mamusia! A mamusia na długo?
- Na tak długo synku, aż wam się znudzę.
- To mamusia nawet nie wejdzie?

sumar

Arnold Ziffel:

> Jak w temacie.

No elo elo.

Cypisek

sumar <su...@onet.eu> Wrote in message:
> Arnold Ziffel:> Jak w temacie.No elo elo.

Ciekawe czy zagląda tu jeszcze moje kochanie Rush.

Arnold Ziffel

Cypisek <cyp...@rumcajs.pl> wrote:

> Ciekawe czy zagląda tu jeszcze moje kochanie Rush.

Raczej nie :(

--
Znani z glupich zartow studenci spotkali na drodze chlopa, ktory
prowadzil na targ wieprzka.

Cypisek

Przychodzi Arnold Ziffel i tupta:

> Raczej nie :(

Szkoda, niezły w łóhó był... ;-)

Cypisek

Przychodzi Arnold Ziffel i tupta:

> Raczej nie :(

A jak tam Adamie twoje muchy? Kręcą się jakieś jeszcze koło Ciebie?
Gdybyś jeszcze nie wiedział, tu jest ich stary:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Alfons_Mucha

Uważaj, w każdym wcieleniu lubią małe ciasne dziurki w wieku jednocyfrowym...

Cypisek

Arnold Ziffel

Cypisek <cyp...@rumcajs.pl> wrote:

> A jak tam Adamie twoje muchy? Kręcą się jakieś jeszcze koło ciebie?
> Gdybyś jeszcze nie wiedział, tu jest ich stary:
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Alfons_Mucha

Nawet muchy pozdychały.

--
- Skad wracasz taki wesoly?
- Z dworca, odprowadzalem tesciowa...

Cypisek

> Nawet muchy pozdychały.

A co to za świnka na twoim profilu? :-)
Muchy fajne świnki były, sczególnie bartmucha - myszka pipi.

Arnold Ziffel

> A co to za świnka na twoim profilu? :-)

To ja tu jakiś profil mam? :)

> Muchy fajne świnki były, sczególnie bartmucha - myszka pipi.

Bartmuchy nie kojarzę, ale możliwe, że ostatnio trochę zgnił mi mózg...

--
Idzie stary byku po lace z młodym byczkiem. W pewnym momencie młody
wola do starego na widok stadka jałówek:

Cypisek

> To ja tu jakiś profil mam? :)

Znalazłem np. taki: https://www.pngegg.com/en/png-cfubr
( PNG keywords: daddy Pig ) ;-)

> Bartmuchy nie kojarzę, ale możliwe, że ostatnio trochę zgnił mi mózg...

Nie znasz. Tu jest, a właściwie była BartMucha ze swoją Mamą:
https://drive.google.com/file/d/1x6Ioj2g5-DP8afryCuoPZh5FYaQ2djpA

Skończyło się tak:
https://www.youtube.com/watch?v=tWEBbYoDaU8 :-)))

A teraz obie Panie przebywają już w Zaświatach, zmieniły nazwisko i
nazywają się: Pogłowie. :-)))))

Arnold Ziffel

> Znalazłem np. taki: https://www.pngegg.com/en/png-cfubr
> ( PNG keywords: daddy Pig ) ;-)

Daddy Pig... może być.

> Nie znasz. Tu jest, a właściwie była BartMucha ze swoją Mamą:
> https://drive.google.com/file/d/1x6Ioj2g5-DP8afryCuoPZh5FYaQ2djpA

Nadal nie kojarzę. Z twarzy trochę jak młodsza wersja fioletowego kota,
ale tamten miał głupszy wyraz twarzy, więc to nie on.

> A teraz obie Panie przebywają już w Zaświatach, zmieniły nazwisko i
> nazywają się: Pogłowie. :-)))))

Świeć panie nad ich duszami zatem.

--
W akademiku w pokoju studenckim trwa impreza. Biesiadnicy
raz po raz wznosza toast:

Cypisek

> Nadal nie kojarzę. Z twarzy trochę jak młodsza wersja fioletowego kota,
> ale tamten miał głupszy wyraz twarzy, więc to nie on.

Mucha ma wiele imion... I wcieleń.

> Świeć panie nad ich duszami zatem.

Spoko.

Cypisek

> Nawet muchy pozdychały.

Btw, to z kim teraz jesteś i co w ogóle porabiasz?

Cypisek

> Daddy Pig... może być.

Ja wolę stare polskie bajki. Własnie grają:

" Zahlineczka "
https://www.youtube.com/watch?v=y0ZPijR0PiA

Kiedyś to było..

Arnold Ziffel

> Mucha ma wiele imion... I wcieleń.

A była tu w sumie mucha kiedyś. Moocha. 2001-2002.

--
Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
rzedzie:

Arnold Ziffel

> Btw, to z kim teraz jesteś i co w ogóle porabiasz?

W sumie nic się nie zmienia. Dalej koduję, choć od dawna tylko embedded.
Teraz konkretnie Bluetooth.

Dziecko, którym byłem, mogłoby być rozczarowane tym, kim się stałem.

--
Leci sobie nietoperz, leci, leci, leci i nagle sruuu... przypierdzielił
w drzewo. Osunął się na dół po konarach, otrzepał swoje skrzydełka i

Cypisek

Arnold Ziffel:

> W sumie nic się nie zmienia. Dalej koduję, choć od dawna tylko embedded.
> Teraz konkretnie Bluetooth.

W asmie? Masochista. ;-)

sumar

Arnold Ziffel:

> Raczej nie :(

<< 23-08-03 21:29:11 Process started

Log started at 23-08-03 21:29:11
Host (user): AMD (Sumar)
IP-Addresses: 192.168.0.2

Pamiętasz?

Arnold Ziffel

> W asmie? Masochista. ;-)

Nie tam, C++ :)

--
W szkole:
- Proszę pani - mówi Jasio do nauczycielki. - Nie chcę panią straszyć,

Arnold Ziffel

sumar <su...@onet.eu> wrote:

> << 23-08-03 21:29:11 Process started
>
> Log started at 23-08-03 21:29:11
> Host (user): AMD (Sumar)
> IP-Addresses: 192.168.0.2
>
> Pamiętasz?

Jak mógłbym zapomnieć :D

--
Dzwonek do drzwi, pani domu otwiera, a u progu znajomi:
- Przyszło nam do głowy, żeby was odwiedzić...

Cypisek

Arnold Ziffel:

> Nie tam, C++ :)

A to mój siostrzeniec zawodowo w tym klepie dla jakichś hamerykańskich
korpo i dobrze na tym zarabia.
Mi się do dzisiaj nie chce tego uczyć, ale w najbliższym czasie chyba
będę musiał.

Arnold Ziffel

> A to mój siostrzeniec zawodowo w tym klepie dla jakichś hamerykańskich
> korpo

Ja też.

> i dobrze na tym zarabia.

A to nie.

> Mi się do dzisiaj nie chce tego uczyć, ale w najbliższym czasie chyba
> będę musiał.

Czemu?

--
Recepcja hotelu:
- Szybko, przed hotelem leży kobieta! Jest nieprzytomna, wygląda jakby

Cypisek

Arnold Ziffel pisze:

> Ja też.

> A to nie.

> Czemu?

Z nudów zapisałem się na roczne studium dla arbuzów i podobnoż będziem
tam klepać w pajtonie. ;-)

Arnold Ziffel

> Z nudów zapisałem się na roczne studium dla arbuzów i podobnoż będziem
> tam klepać w pajtonie. ;-)

A to łatwe jest, i w sumie nawet przyjemne. Bardzo fajny język.

--
Jego zona zajmowala się zmienianiem poscieli:
- Moja zona Eulalia (autentyk!), niejednokrotnie dziewica, nie bedzie

Cypisek

Arnold Ziffel:

> A to łatwe jest, i w sumie nawet przyjemne. Bardzo fajny język.

Pożyjemy, zobaczymy. Jakiś Michał Zalefski się tam nawet koło tego
kręci, ale to chyba nie lcamtuf. Zresztą, sam nie wiem. Nevermind.

Cypisek

Arnold Ziffel

> Pożyjemy, zobaczymy. Jakiś Michał Zalefski się tam nawet koło tego
> kręci, ale to chyba nie lcamtuf. Zresztą, sam nie wiem. Nevermind.

W sumie popularne imię, w miarę popularne nazwisko...

--
Na sali wykladowej :
Wykladowca pisze na tablicy, w pewnej chwili zabraklo miejsca. Lapie

Cypisek

Arnold Ziffel:

> W sumie popularne imię, w miarę popularne nazwisko...

Przeważnie Lubliniacy. Fajni.

Arnold Ziffel

> Przeważnie Lubliniacy. Fajni.

Dwa razy tam byłem. Dziwne miasto.

--
Podczas zajec laboratoryjnych studentka pyta pana profesora :
- Panie profesorze, a dlaczego transformator buczy ?

Klakier

Arnold Ziffel:

> Nawet muchy pozdychały.

Adaś, Mucha lubi po czesku, czyli dokładnie tak, jak np. Kuweta:
https://www.xvideos.com/video33722227/czech_hunter_333

Cza im było dać na waciki.

Arnold Ziffel

Klakier <garg...@papasmerf.pl> wrote:

> Adaś, Mucha lubi po czesku, czyli dokładnie tak, jak np. Kuweta:
> https://www.xvideos.com/video33722227/czech_hunter_333

Ale czej, bo to chyba gieje są.

Dziś widziałem jak gieja wprasowali w wałek i sprzedają.

https://allegro.pl/oferta/wklad-zapas-vorel-09302-18-cm-13108758794

--
"Ostatnio byłem u wróżki, by przepowiedziała mi przyszłość. Kiedy
spojrzała w szklaną kulę nagle zbladła i wybiegła z namiotu, biegnąc ile