Czy tu ktoś...

Arnold Ziffel

...jeszcze żyje?

g.

--
- Czyli zawsze byłaś cicha, grzeczna, słuchałaś poleceń, na wszystko się
zgadzałaś i nigdy nie denerwowałaś?
- Tak, Mikołaju.
- W takim razie dostaniesz prezent.
- Wow! Co jest w środku?
- Pakiet zaburzeń psychicznych na całe życie.

Bischoop

On 2021-02-12, Arnold Ziffel <arn...@hooterville.invalid> wrote:
> ...jeszcze żyje?

Nie, nie ma.

Arnold Ziffel

Bischoop <Bisc...@vimart.net> wrote:

> Nie, nie ma.

Wszyscy wyszli :(

--
Kawal dla studentow zdajacych sesje (moze znany, nie wiem):
Wchodzi student na egzamin do profesora. Otwiera walizke, wyciaga trzy

LordBluzg®

> Wszyscy wyszli :(

Są w niebie :) (znaczy w chmurce :D)

--
LordBluzg®
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Bischoop

On 2021-02-18, Arnold Ziffel <arn...@hooterville.invalid> wrote:

> Wszyscy wyszli :(

Ale swiatlo jeszcze nie zganoszone, glowa do gory.

Bischoop

On 2021-02-18, LordBluzg® <mka...@poczta.onet.pl> wrote:

> Są w niebie :) (znaczy w chmurce :D)

Zes sie poplatal.

Arnold Ziffel

> Ale swiatlo jeszcze nie zganoszone, glowa do gory.

Samotna żarówka oświetla pustkę...

--
Do dyżurnego lekarza w klinice położniczej przychodzi licealistka i pyta:
- Czy mogłabym na godzinę wypożyczyć noworodka?

Krzysztof Kaliński

> Wszyscy wyszli :(

Nieeee, nie wszyscy ;P

Bischoop

On 2021-02-18, Arnold Ziffel <arn...@hooterville.invalid> wrote:

> Wszyscy wyszli :(

Dokad? oO

Arnold Ziffel

> Dokad? oO

Też mnie to zastanawia. Gdzie rozeszli się ludzie z Usenetu?

Jakiś czas temu widziałem FastVipera na jakiejś grupie poświęconej IT na
FB, a niedługo później honeja (który w sumie jeszcze niedawno tu zaglądał)
na grupie poświęconej krótkofalarstwu.

--
Siedzą dwie muchy przy gównie. Jedna pierdnęła, na to druga :
- No wiesz, przy jedzeniu!!!

Arnold Ziffel

Krzysztof Kaliński <kwan...@gmail.com> wrote:

> Nieeee, nie wszyscy ;P

Ktoś musi zgasić światło...

--
- Kto powiedzial: "Ostroznosci nigdy za wiele!"?
- Ziec zamykajac na klodke trumne z tesciowa.

Krzysztof Kaliński

> [...]
> FB, a niedługo później honeja (który w sumie jeszcze niedawno tu zaglądał)

Przenieśli się na FB zapewne. Szybciej, wygodniej, łatwiej...

Bischoop

Nad kazdym z wymienionych aspektow mozna by polemizowac bo kwestia
gustu, co jednak dziwi mnie dosc czesto przy tego typu rozmowach,
to ze brak jest glosu na temat jakiegos rozwiniecia protokolu NNTP
czy jakies jego integracji z jakims serwisem ktory by sie przyjal i
popularyzowal. Bez tego to juz faktycznie chyba tylko dekada i
Usenet zostanie w ogole zapomniany bo juz od dluzszego czasu
jakiekolwiek posty wysylane na wiekszosc grup to juz sa tylko w
podobnych tematach jak ten a to oznacza ze to protokol jest juz
zapominany i tylko spamerzy jako tako go wykorzystuja a garstka osob
jeszcze zaglada i z tej garstki maly procent swoje grupy bo inne
odbijaja sie tylko echem podobnie jak ta.

Krzysztof Kaliński

W dniu 09.05.2021 o 17:42, Bischoop pisze:
> [...]
> jeszcze zaglada i z tej garstki maly procent swoje grupy bo inne
> odbijaja sie tylko echem podobnie jak ta.

Wszystko się zmienia, ewoluuje. Usenet był fantastyczny w czasach
internetu via modem analogowy, teraz ta komunikacja odbywa się za pomocą
właśnie portali społecznościowych. Są te same kłótnie, to samo
trollowanie i ten sam spam ;) Nie zmienimy tego. Możemy się tylko nie
bawić na tamtej piaskownicy ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Krzysiek

Bischoop

Oczywiscie ze sie zmienia i ewoluuje, wyrazilem tylko swoje zdziwienie
ze to usenet nie ewoluowal wraz z Internetem.
A czy te same klotnie, trollowanie to juz nie zgodze sie, inny wymiar
nieporownywalny z tym co mozna bylo zastac na grupach dyskusyjnych w
latach ich swietnosci.

Arnold Ziffel

> Przenieśli się na FB zapewne. Szybciej, wygodniej, łatwiej...

Na to wygląda. Bardzo szkoda. Nie lubię fb. Siedzę na grupach na fb, ale
to nie to samo. Wraz z Usenetem umarło coś niepowtarzalnego.

--
W trakcie egzaminu jeden ze studentow poprosil o otwarcie okna
(upal). Profesor stwiedzil:

Arnold Ziffel

Krzysztof Kaliński <kwan...@gmail.com> wrote:

> Są te same kłótnie, to samo trollowanie i ten sam spam ;)

Tylko ludzie głupsi i delikatniejsi. W Usenecie się walczyło, na mediach
społecznościowych biega się na skargę do Wielkiego Brata.

--
Na egzaminie na uczelnie o profilu informatycznym pytaja się nowego
kandydata jakie zna komedy jakiegos jezyka programowania.

Vitek Mart

On 2021-05-21, Arnold Ziffel <arn...@hooterville.invalid> wrote:

> Na to wygląda. Bardzo szkoda. Nie lubię fb. Siedzę na grupach na fb, ale
> to nie to samo. Wraz z Usenetem umarło coś niepowtarzalnego.

Racja, co Usenet to Usenet a za dawnych czasow to sie dzialo :-)

Arnold Ziffel

Vitek Mart <Vit...@ketiv.net> wrote:

> Racja, co Usenet to Usenet a za dawnych czasow to sie dzialo :-)

Tylko wszyscy (łącznie ze mną) nicki pozmieniali i teraz nie wiem, kto
jest kto ;)

--
Siedzi zajączek i wyciska cos z policzka. Podbiega sarenka i pyta:
- Wyciskasz pryszcza?

Vitek Mart

On 2022-04-17, Arnold Ziffel <arn...@hooterville.invalid> wrote:

> Tylko wszyscy (łącznie ze mną) nicki pozmieniali i teraz nie wiem, kto
> jest kto ;)

Panie, ale wiesz Pan, ktos Pan chociaz jest?

Arnold Ziffel

> Panie, ale wiesz Pan, ktos Pan chociaz jest?

Czasem też się zastanawiam.

--
Zając dowiedział się że jego synowi ktoś w knajpie wybił wszystkie
zęby. Wchodzi do knajpy i mówi: